-Haideți mai repede!
-Sper că Emma sa fie ok!
-Prieteni simțiți si voi un miros de ceva ars!
-Da,sper că nu....
-Nu e de la ea,nu cred...Ar trebui sa ne grăbim.
Am ajuns la casa Emmei,casa ei luase foc...
-Emma,Jack ce facem??
-Nu stiu,o sun acum sa vad daca a iesit!
Am sunat-o de vreo 5 ori si nu mi-a răspuns!
-Jack, e în casă, ultima oară când am sunat-o zicea ca nu e nimeni acasă! Ce ne facem,trebuie sa o ajutăm mai repede!
-Austin suna la pompieri si la ambulanta!Ma duc eu sa o salvez!!
-Ai grija Jack, te rog sa mi-o aduci inapoi!
-Ok...
Am deschis usa si am început sa fug repede la etaj,focul era peste tot,am deschis usa dormitorului si am vazut-o pe Emma...Am strigat-o dar nu ma auzea,sigur lesinase...
-Em totul o sa fie bine,iti promit,nu voi lasa pe nimeni sa te atingă,esti cea mai importanta
persoana din viața mea!
Am luat-o în brațe si am plecat din dormitor,am ajuns afară, Maya plângea încontinuu iar Austin o consola...
-Emma, îmi pare rău pentru tot!Esti cea mai buna prietena de-a mea.
-Salvarea si pompierii ajung in 5 min.
-Tocmai peste 5 min.,Emma e rănită grav are nevoie de ajutor!E plina de zgarieturi si nici nu mai respiră! Incerc sa o salvez,sper sa nu agravez sitautia.
-Da,salveaz-o Jack, tu esti singurul care o mai poate salva acum.
I-am facut respirație gură la gură si Emma începea să respire...
-Respiră...
-Jack,ai salvat-o ,esti salvatorul ei...
Si a ajuns si Ambulanța ...Au luat-o pe Emma si ne-au spus ca doar unul din noi poate merge cu ea în ambulanță, iar acela am fost eu.Toți m-au aplaudat si lăudat pentru că am salvat-o...
CITEȘTI
F.R.I.E.N.D.S
Fiksi RemajaF.R.I.E.N.D.S este o poveste adolescenti-fictiune intre frumoasa relatie de amicitie a 5 prieteni:Emma,Chloe,Maya ,Austin si Jack(liderul grupului).Dar dupa un an de scoala una din fete se va transfera in Anglia :( ...Cover by: #_Imaliar_