Louis

443 14 6
                                    

SLIKA *-*

Zamisli:

Tvoj dečko Louis je pjevač. Rijetko kada ste bili zajedno jer nonstop putuje. Njegov bend je odlučio napraviti stanku od 2 godine. Napokon ste našli vremena za sebe. Kao iznenađenje Louis te od će u Miami. Miami, ljeto, plaža, Louis. Savršeno! Ondje ste već tjedan dana. Odlično se zabavljate. Vrijeme je predivno tako da ste i vi super. Danas ste odlučili ići surfati. Pošto ti ne znaš, Louis će te morati naučiti. Obukla si plavi kupaći i prozračnu bijelu haljinicu. Sišla si dolje. Kada te Louis vidio nabacio je svoj dobro poznati vragolasti osmijeh. Nije ti baš lako s njim u zadnje vrijeme. Prkosno si se nasmijala. Došao je do tebe. Zagrlio te, ljubivši te po vratu. Točno si znala što bi se moglo desiti ako ne prekineš na vrijeme.

"Louis, surfanje čeka." rekla si mu. Nije prekidao svoje radnje. Morala si priznati da uživaš.

"Louis, prekini!" izderala si se iako nisi bila ljuta. Namrštio se, ali je prestao. Ipak si požalila, htjela si da nastavi.

***
Zbog Louisove popularnosti uvijek idete na privatnu plažu. Tako je bilo i ovaj put. Došli ste ondje i prostrli ručnike. Odmah ste ušli u vodu. Louis je sa sobom nosio dasku za surfanje. Došli ste u dublju vodu kada ti je pokazao glavom da se popneš na dasku. Odmahnula si glavom. Želiš naučiti, ali te bilo strah.

"Popni se." ponovio je, ali riječima.

"Neću!" samouvjereno si odbila.

"Kako onda misliš naučiti?" pitao je Louis.

"Bojim se da ne spadnem." umiljato si se nasmiješila.

"Nemaš se čega bojati. Ajde, nije teško. Samo se popni." rekao je i krenuo se penjati.

"Evo ova..." popeo se do kraja i spao. Opalila si se smijati.

"Nisi baš uvjerio u sigurnost penjanja." rekla si i dalje se smijući.

"Ha-ha! Jako smiješno!" rekao je sarkastično. Zagnjurio te.

"Idiote!" rekla si kada si isplivala. I ti si njega pokušala, ali ti nije uspijevalo. Ubrzo si odustala.

***
Louis te nagovarao da se popneš dobrih 15 minuta. Popela si se i naravno, spala. Tada si ga htjela ubiti. Nakon nekoliko pokušaja bila si puno bolja. Louis te naučio kako uopće stajati i kako održavati ravnotežu (nemam pojma o surfanju pa bubam haha). Uskoro su uspjela. Htjela si ponoviti, ali si opet spala. Predala si se, barem za danas.

Izašli ste iz vode i legli na ručnike. Zagrlili ste se i gledali zvijezde, svatko u svojim mislima.

"Jesi se dobro zabavila danas?" pitao je Louis nakon kraće tišine. Da je bio odgovor na njegovo pitanje, definitivno.

"Jesam. Hvala ti!" odgovorila si. On te zbunjeno pogledao.

"Hvala ti na svemu. Iako nismo baš puno provodili vremena zajedno, sve si nadoknadio. Ne moraš me ni pitati jesam li se zabavila. I da ne radimo ništa dovoljan si mi samo ti." rekla si sve što si u tom trenutku i mislila. Nasmijao se predivnim osmijehom.

"Y/n volim te!" ponosno je rekao.

"I ja tebe!" uzvratila si. Poljubili ste se.

Louis je nastavio poljubac s mnogo strasti. Naumio je dovršiti ono što je već bio započeo. Ovog puta ga nisi zaustavljala. Htjela si da ova večer bude još bolja. Vrlo brzo ste bili goli.

"Spremna?" svaki put te to pita. Klimnula si glavom.

A/n
Nadam se da će vam se ovo svidjeti. Možda ste očekivali da ću više opisivati "odnos". Po prirodi sam stvarno perverzna (:')), ali me je nekako stid to opisivati haha.
Eto, ipak sam napisala danas nastavak, ali i dalje ne znam koliko često ću ih pisati.
Hvala vam na 500 i više čitatelja! Punoo vam hvala!! ❤

1D ImaginesWhere stories live. Discover now