Kezbanlık

7.7K 246 128
                                    

   Nasıl başlangıç yapacağımı bilmiyorum,başlangıç yapmada iyi değilimdir zaten.Ama ben başlayayım devamı gelir.Kezban.Kezban kelimesinden nefret ediyorum.İlk başta bu kadar abartılmamıştı.Ama  kezban gibi olana da olmayana da kezban deniliyor.Neden?Bazı erkekler laf bulamayınca direk kezban diyor.Ben bunu bizzat yaşadım.Kezban kelimesini ne kadar abarttılar.Adı Kezban olan kızları düşünemiyorum bile.Çok dalga geçiliyordur onunla.Kezban kelimesi çok kalp kırıyor.Bıyıklı,kaşı kalın olan kızlara kezban diyorsunuz.Belki ailesi izin vermiyor?Belki yaşı küçük?Belki o sizin onun dış görünüşüyle dalga geçtiğiniz için kendisinden nefret ediyor?Aynalardan nefret ediyor?  One Direction,Justin Bieber hayranlarına kezban diyorsunuz.Onların arasında kezbanlar var ama hepsi mi kezban?Tabi ki hayır.Ama o gay dedikleriniz,sizin dış görüşünüyle dalga geçtiğiniz,kezban dediğiniz kızlara sen mükemmelsin,seni seviyorum diyor.Şimdi  Directioner ya da Belieber olduğumu düşünebilirsiniz ama değilim.Uzun etek giyen,giyinişi kötü olan,kolunda kıl olan kızlarla dalga geçtiniz.Kezban dediniz.Kezbanlık buysa,bu sebeplerden dolayı kezban denilen kızlar kendiyle gurur duymalı.Sen çok mu kusursuzsun?Senin kusurun yok mu?Var.Ama sen önce kendine bak.

   Empati ne güzel şey aslında.Bir insanı yargılamadan,onunla alay etmeden önce empati kursa herkes o zaman bu kadar kalp kırılmaz.

  Ben özellikle kızların hemcinsine kezban demesinden hiç hoşlanmıyorum.Tabi sen mükemmelsin ya bir kız olarak bir kıza kezban diyorsun.

    Ben yanlış anlaşılabilirim şuan.Bu yüzden şimdiden açıklayayım.Ben bıyığı olduğu için,sivilceleri olduğu için,çarpık olduğu için,uzun etek giydiği için vb. sebeplerden dolayı kezban denilen kızları savunuyorum.Savunurum da.Kimse beni yargılayamaz. Bazıları gerçekten kezban ya da kezban gibi davranıyor diyeyim ben ona.Duman grubu dinleyen çok cool diye düşünüp Duman dinliyorum diye takılanlar mesela.Sorsak Kaan Tangöze'yi bilmezler.Ama o bir Dumanist.Ben bu yüzden Duman dinlediğimi öyle söylemiyorum fazla.Neden söyleyeyim?Sorarlarsa söylerim sadece.Kezbanlar yüzünden.Bana ask.fm'de Duman dinliyor musun? diye soru gelmişti.Ben de evet demiştim.Sonra ardından bir soru daha geldi."Sor bana pişman mıyım?" Bunu soran kişi gerçekten Duman dinleyip dinlemediğimi anlamaya çalışıyordu.Ben bu duruma biraz kırıldım.Bu yüzden Duman aşktır <3 diye ortalıklarda dolaşmıyorum.Ama seviyorum.

   Umarım anlamışsınızdır beni.Her önünüze gelene kezban demeyi kesin artık.Bu ilk yazımdı.Lütfen yorum yazın,yorumlarınızı bekliyorum.Okuduğunuz için teşekküler.Lütfen yorum atın,düşünceleriniz benim için önemli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KezbanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin