2.

41 3 4
                                    

Mudurun odasina girdim ve 90 derece egildim ve
"Mudur bey sinifimi degostirmek istiyorum?" Sorarcasina soyledigimde mudur yuzume bakti ve kati bir sekilde "neden?" Dedi hah ohh cok gusel oldu simdi ne demeliyim.."uyum saglayamiyorum sinifima mudur bey bu nedenle 12-E sinifina gecmek istiyorum." Bir sure dusundukten sonra "peki kim jongin al bu izin kagidini ve 12-E nin dersine gir" woa kabul edecegini hic dusunmemistim. Tesekkur edip kyungsoo nun sinifina dogru ilerledim. Evet soo nun sinifina gecmistim uyum falan bahane tabi. Kapiyi caldim ve iceri girdim "merhaba artik bu sinifta bunacagim iyi anlasalim" deyip kagidi hocaya uzattimki siniftan cigliklar gelmeye baslamisti pek dusunmeden soo yu aradi gozlerim ve gordugumde wufan midir nedir o it herifle oturuyordu sinirlenmistim'yine' onlarin hemen yan sirasina gectim ve aslinda baya alimli olan bir kizin yanina oturdum siniftaki kizlardan hatta bazi erkeklerden 'aaa' sesi geliyordu kiza dondugumde ise icime dusecekmis gibi bakiyordu. Zor olacak.
***BIR AY SONRA***

Soo ile arkadas olduk cidden fazla masum birisi wufanin ise onun kuzeni oldugunu ogrendim. Ama soo hala beni arkadas olarak goruyordu hadi ama soo bi kadar saf olamassin cidden anla artik sevdigimi.
Sinifta oturuyordum ve yanimda oturan kiz "hey hey jongin! Duydunmu soo ile su playboy olan oh sehun cikiyorlarmis!" Iste iste benim bittigim an basimdan assagi kaynar sulan dokulmustu beklemedim direk cantami alip ciktim okuldan ciktigimda agliyordum uc sene ... tam uc sene bekledim ve ve soo onami gitti oh sehun..

Aksam olmustu etrafta pis mendiller kirilan esyalar wardi ortasinda ise bir adet aglayan jongin. Jonginin aglamasini bolen ise calan telefonu olmustu bir sure calip kapandiktan sonra tekar calmaya basladi jongin telefona baktiginda soo nun aradigini gordu biraz toparlandi ve telefonu acti. "Efendim kyungso" obur taraftan heyecai bir ses geldi "hey jongin sehunla bara gidecegiz sende sulliyi alip gelsene?!" Hah demek bar.. "yok kyungsoo yorgunum." "Hey beni yalniz birakmalisin lutfeeen" dogru onu o cocukla yalniz birakamazdim " peki kyungsoo barda gorusuruz" karsidan sevincli ses geldi kalbim teklemisti " ah jongin cok tesekkur ederim seni seviyorum!" Dedi ve kapatti. Keske beni gercekten benim sevdigim gibi sevseydin kyungsoo biraz toparlandim ve sulli yi aradim gelecegini soyleyince uzerimi degistirip ciktim. Sulli yi alip bara girdigimde sehun ve kyungsoo yu fazla biraz fazla yakin gordum ainirlerim gittikce kabariyordu. Soo beni gordugunde sehunun yanindan ayrilip bize dogru yurudu sehun biraz bozulmustu sanirim bize selam verdikten sonra masaya cekistirdi.

*YAZARIN BAKIS ACISI*

Sehun ve soo nun jongin icin fazla yakin muhabbetleri onu delirtiyordu ictikce iciyordu ki goren yoktu sulli kadehini daha cok dolduruyorsu ama kendis hic icmemisti. Jongin tamamen sarhos olmustu biraz fazla. Sulli jongine bir kadeh daha uzatirken icine azdirici bir ilac koydu. Evet onu seviyordu.. aslinda sadece bedenini istiyordu. Jongin son kadehide diklerken soo kalkti ve "lavaboya gidecdgim hemen gelirim" deyip masadan ayrildi. Biraz zaman gectikten sonra jongin bilincini iyice kaybeymisti tabii. Soo nun yanina gitti. Kapyi actiginda soo ellerini yikiyordu ve oldukca bo olan tisortu omuzlarini gosteriyordu.

Jongin soo ona gulumserken tuttu ve duvra ittirdi soo ne oldugunu anlamaya calisirken jongin onun boynunu hunharca disliyordu soo aglamaya baslamisti yalvariyordu ona birakmasi icin yalvariyordu ama jongin duymuyordu onu gozu donmustu. Jongin tek hamlede kapiyi kitledi ve soo yu kabinlerden birine soktu
****
Icine bosaldiktan sonra tek kelime etmeden tuvaletin kaisini acip cekip gitti tabii arkasinda biraktigi enkazdan habersiz.

Salak jongin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YOUR MY ANGEL-KAİSOO (DUZENLENIYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin