I Don't Know 2

10 2 0
                                    

-----
KPOPPERS REPLYY ~ ..
Hello Too Haters~ ..
Aku nii Kpopers~ .... Nak ckp unnie,oppa? Wei weii kami tak suruh pown. Adik haters, sedar skit apa kau cakap erk. .... even korang haters, jaga mulut. Salah kami jadi k-fan? Salah kami minat kpop? Aku rasa xsalah. Aku bagitau lah yerr. Bahasa korea, bahasa yang sopan. Bahasa malay? Woi woii. Salah tuuu. Cer kau tengok balik bahasa kau tuu.. aku rasa nak muntah pelangi 100 baldi budak cam kau. U just 9 y/old only kayy. Mak bapak u ada ajar cakap apa tuhh.. babi? Salah tuu. Kau dah salah sangatt. Sape ajar kau nii? Terus terang juga lh erkk, kau jaga luu bahasa kau yang dah terjunam tuu,,baru kau komen puas~puass. Kau minat western or not? Ada kitaorang kesah? Xkott. .... Kau minat,,minat jerlahh. Xyah cakap besar. .... Kitaorang xkan sentap? Haha.. mmg pownn. .... Buat apa nk sentap ngan ayat sesat kau ni. bak kata peribahasa, 'dont judge a book by its cover' . .... You're not kpopers? Do we care? .. Xkott. Yupp. Kawan aku western weyhh. Minat lagu omputih. Dia xhaters kpop. Just dia xsuka kitaorang ckp kpop dpn dia. Tapi dia hrmat kpopera weyh.. Bukan mcm kauu. Xsdar diri btoll. Kpop? Bawak zina? Woii, its them career. Dorang bukan islamm. Biasa lah tu tayang pust or whatever.. bukan kau yg buat. N other, I'm western. Tapi aku ska lagu je kay. Kau jgn ingat western and kpopers negetif. Cuba kau tengok Malay tu. Siap pgang tangan n negetif too. Kau tgok balik, bawa zina tu weii. So kau xberhak berkata gitu pada kami.. ...... Mmg lah kau xperfect. Aku pown xperfect. .... Eii kalau kau ada adik, mmg sah kau xleh jadi akak. Coz what? Kau kurang ajar tahap maximum. Kau nk bterus terang punn agk~agak lah. Kawan kau yg kpopers tu pun terasa. Tau takk? Lain kali, ckp guna otakk bukan lutut. Kau berfikiran matang ckitt. Bahasa boleh tahan, tapi pemikiran cam xguna otak. Macam kpopers kacau hidup kau.. Xde kan? Soo, kau harus shut up. Tutup mulut. Kalau boifren kau kpopers lahh, komfem dah lempang kau . Kau haters tapi skurang~kurangnya,, jgn melalak cam anjing tetiba.
Soo, have sure kau mmg sakit hati baca ni. Kau xsakit hati? Ada aku kesah? KAY WHATEVERR. ini jew kpopers cm aaku nk ckp. Sekian terima kasih.
KPOPERS TAK AKAN SENTAPP~ ..
Waalaaikumussalaam~
#post kat semua kpopers
#biarhaterssentap ..
budak 9 tahun tak puas hati dengan kpoppers? hahaha , tak sentap langsung ngann ayat murahan kauu budak , rasaa nak gelak adelah bacaa ayat kauu .. okbye ..

_____

MY FRIEND REPLYY~
Hello ~~ Haters 💕 (gedikss) 😂 sy & kwn sy kpoppers gk.. tp kn kpoppers kami pun xlah smpai nk menggedik thp maxi .. mmg lh prnh ckp korean tp x ah nk menggedik .. 😂😂 unnie,oppa x ar smpai pggil gtu ... agk2 lahh wehh hahaha.. muke plastic biar dia lahh.. (muke puih giler) ? Ah ye ke ? Awk lawo ngat ke wanehh muahahahaa 😈 gura err awk ehhh.. ciptaan Allah comel lake even awk tu haters kpoppers & western abih nk benci org .. ye x knl kte pun x psl2 nk bnci .. xdk motif .. mind ur own business lah.. bab1 bab1 x baik orhhh ckp gtu .. mk sy mrh ckp gtu awk ehh...sy bkn nk sblhkn kpoppers ke npe.. just nk ckp je 💕💕 yg part we are not perfect tu sy stuju awk ehh.. sbb op xdk sorg pun percect...tp dik op jage skit bahasa tu.. Malay our language... 😘 so,jgn buat bahasa malay ni nmpk rude sgt .. tp kami x ah obses nge kpop x ah nk tiru style dia.. stakat nyanyi nge dance tu blh lah... 😉 stu g bwk zina ? Orh dh ye ah tu ye ye kafir mnde ye thu .. tp rse ye blh gk hormat agama lain.. ke x? Malay drama 😓 mls ahh ... one more thing , kami x mrh sentap pun 😊 😘 ok tu jelah dik bye bye assalamualaikum syg adik.... saranghae ❤ 

[Hahahaha lwk
Hahahaha
Bdk kecik thu mde
Anggap dia adik kte je 😘
Klu nge haters sy suke berlembut gtu 💕😂]

(Sila share kepada mana-mana haters!!)

MULTI in ONE(kpop)Where stories live. Discover now