"Hadi kızım seni bekliyoruz kahvaltıya" daha kaç kere geliyorum diyecektim acaba? "Tamammmm"annemi daha fazla bekletmemek için üstümü değiştirmeden geceliklerimle aşağıya indim. "Herkese günaydın "dedikten sonra yerime oturup, ağzıma bir salam atyım."Sanada günaydın kızım."diyen takım elbise giymiş, işe gitmek için harkulade gözüken üvey babama bakıp "bugün yine çok yakışıklısın babacım" deyip suratına bir tebessüm yerleştirmedine yardımcı oldum. "Bunun için hiç özen göstermiyorum kızım" "Kıskanıyorum amaa"diyen anneme gözlerimizi çevirdiğimizde gözlerini devirip güldü."Hayatım ben çıkıyorum, toplantım var." "Tamam hayatım, görüşürüz." "Görüşürüz kızım." "Görüşürüz baba." Her zaman aynı saatte toplantısına hiç gecikmeden gitmeyi nasıl beceriyordu? Özel hayatında hiç disiplinli olmadığının aksine iş hayatında hiç bir detayı atlamazdı."Naz Hanım, cevizli balda yaparmısınız?"Annem şu dönemler dünyayı yese hiç şaşırmazdım.Bana 18yaşımdan sonra kardeş vereceğine şaşırmadığım kadar ."Adını ne koyacaksınız ufaklığın anne?"Bu soruya düşünmeden cevap verip"sana sormadık ama 'Toprak' diye düşündük." Bence Toprak gayet güzel bir isim. Hem anlamı'delidolu, hayat dolu' benim gibi üşengeç olmasından iyidir."Aslında bir kardeşin olacağını öğrendiğimde korkmuştum Güneş."
"Neden korktun ki?" "Biliyosun, Cihan senin öz baban değil.Ondan bir kardeş istemessin sanmıştım."
"Anne babam yani Cihan amca benim öz babam değil ama bana baba sıcaklığından başka bir şey vermedi.
Babam gittiğinde bir boşluk oldu içimde ama Cihan amca bu boşluğu fazlasıyla doldurdu." "İyiki senin gibi anlayışlı bi kızım var." "Eee bugün ne yapacaksın?" "Çidil teyzenle bebek için alışverişe çıkıcağız.İstersen sende gel , Burak la bir şeyler yersiniz vakit geçirirsiniz." "Hayır anne saol ben ders çalışacağım." Annemin yanağına bir öpücük kondurup yukarı doğru çıktım.Annemin Burak ve benim aramı yapmasından çok sıkılmıştım.Annem Burak la ilgili her fırsatı değerlendiriyordu.Ama hamile olduğu için onu üzemiyordum.iç sesimle konuşurken telefonumun çaldığını fark ettim.Beni her gün 3kere arayan burak zannetyim ama ekranda yazan Kumsal ismiyle rahatlayıp telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURUM
Random"Hadi kızım seni bekliyoruz kahvaltıya." Daha kaçker tamam geliyorum diyecektim acaba? "Tamammmmmm" Annemi daha fazla bekletmemek için üstümü değiştirmeden, geceliklerimle aşağıya indim." Herkeze günaydın."dedikten sonra yerime oturup, ağzıma bir sa...