Yes het is gelukt

7 0 0
                                    

De bewaker kwam gewoon kijken dat alles in orde Is maar ik denk dat hij de sleutel zoek, maar ik zei in mezelf hayenne rustig want ik was in. Mezelf helemaal druk omdat ik denk dat ik weer in de gevangenis blijf voor een hele jaar denk ik dan, toen ging de bewaker weg ik stapte weer uit me bed ik trekte nu echt snel me Uggs aan en pakte de sleutel onder mij kussen, deed me jas aan met nog een sjaal dat me mond een beetje bedekt was. Ik deed de deur open toen zij ik heel zachtjes Yes ik ben bevrijd toen hoorde ik nog iemand ik pakte de stok en neem de het mee. Je weet toch maar nooit😶 toen zag ik nobody ik ging verder k deed maar de deur dicht achter me toen was ik aan het nadenken, wat zal ik doen in me bed dat de politie het verschil niet zie. Ik dacht een pop maar toen weer niet want waar kan ik een pop halen? Toen keek ik achter toen schrok ik want toen zag ik een pop die had ik maar in me bed gestopt. Ik deed de deur weer achter me op slot, ik ging op me tenen staan en ik loop te heel zachtjes. Ik loop te snel naar buiten ik pakte me fiets en ging snel naar Melanie toen ik bij, Melanie was dacht ik in mezelf ik moet het goedmaken met der ze is altijd lief voor me we doen alles samen. Dus toen besloot ik het goed te maken.

Tot bij de volgende deel

Alles draait om moneyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu