Nota:
Harry Styles-miliardar vaduv;33 de aniEmily-fiica miliardarului Harry Styles, in varsta de 17 ani
Jake-soferul personal al lui Emily;27 de ani
Harry povesteste:
Nu-mi vine sa cred ca astazi am 3 sedinte si trebuie sa iau parte si la o cina cu directorul de la American International Group sa discutam despre reinnoirea contractului.
Imi asez cravata,exasperat de nodul care imi facea probleme,cand usa se deschide incet,iar niste bucle castanii isi fac aparitia.
-Printeso! Vino aici.
Buzele ei rozalii s-au unit intr-un zambet sincer si a inceput sa alerge inspre mine,cuprinzandu-ma cu mainile ei fragile.
-Ia spune-i lui tati ce vrei sa faci astazi?
-Clar cumparaturi!mi-a spus nerabdatoare.
-Hmm...daca asa vrea printesa,asa va fi. Jake te va insoti unde doresti.S-a departat de mine si si-a plecat capul.
-Umm..tati,eu as vrea sa iti spun ceva de mult timp...
In sfarsit s-a decis sa isi marturiseasca dragostea pentru mine? Sau poate ca imi va spune cat de nerabdatoare e sa i-o trag?Oh,de fapt eu sunt nerabdator.
-Sunt numai urechi,iubire.
-Probabil nu e momentul sa îți spun asta, dar... eu...eu chiar am inceput sa il plac pe Jake. Cred ca am sentimente pentru el.
Am simtit cum sangele imi clocotea de nervi,insa am incercat sa raman calm.
-Printeso,Jake e mult prea mare pentru tine!Si doar stii ca tati e singura persoana pe care trebuie sa o iubesti.In plus,nu consider ca e timpul sa ai o relatie.
-Asa e tati dar...
-Scuza-ma iubito. Am o sedinta importanta astazi si trebuie sa fiu gata cat mai repede.Roaga-l pe Jake sa te plimbe oriunde vrei si ai grija.-Tati,te rog,ascul-...
-Discutam diseara!am spus pe un ton autoritar.Nu uita ca te iubesc! i-am spus,luand-o in brate si sarutand-o pe obrajii fini.
-Voi fi cuminte,promit! mi-a facut cu ochiul si si-a trecut o mana prin parul meu.
Boxerii au inceput sa devina mai stramti,la auzirea acelor cuvinte.
M-a apucat de bucle si a plasat un sarut langa urechea mea.Aproape am gemut la actiunea ei neglijenta,abtinandu-ma pentru a doua oara. La naiba,n-am timp pentru asta.
.
.
.
-Mr. Styles,la ora 16:30 aveti intalnire cu directorul de la AIG.mi-a amintit receptionera.
-Oh,multumesc Amalia.
-Umm... Mr. Styles?
-Ce mai este?mi-am ridicat privirea din documente in semn de frustrare.
-V-am adus actele care mi le-ati cerut si o cafea,in caz ca va simtiti obosit.
-Lasa-le pe masuta.i-am facut semn sa parasesca mai repede incaperea.Am lasat pixul jos sprijinindu-ma de scaun si inchizand ochii. Mintea mi-a zburat la printesa mea, care acum probabil se tine de mana cu nenorocitul de Jake si se plimba cu el prin magazine.
Inconstient,mana mea a parasit biroul de mahon si s-a asezat pe coapsa mea,ducandu-se pana la umflatura din pantaloni.Am gemut incet,muscandu-mi buza furios. Catarama de la curea se desfacuse ca prin magie,ajungand cu degetele pe elasticul boxerilor. Nerabdator mi-am infasurat degetele pe penisul meu,frecandu-l in timp ce mintea mi se umplea de ganduri murdare--
--Buzele mele se presau de-a lungul claviculei ei,lasandu-i muscaturi pe gatul firav, marcand-o ca a mea.
-Uh,tati,nu ma mai amagi...a gemut si in acel moment m-am impins in ea tare. Gemetele ei erau incontrolabile. Peretii calzi se inclestau in jurul penisului meu,facandu-ma sa merg mai profund...atat de pround incat imi simteam varful,frecandu-se de punctul ei G.
-Esti atat de stramta pentru tati. Se simte atat de bine. Ah,iubito,cat am asteptat sa te am.
Un strigat puternic i-a parasit gura si i-am putut simti orgasmul pulsand in jurul meu si tremurand toata de placere.--LA NAIBA! am strigat,penisul meu zvacnind in mana, din gura mea iesind un geamat.
Am incercat sa-mi echilibrez respiratia necontrolata,intorcandu-ma la actele de pe birou.
Printeso,nici nu ai idee cat de nerabdator sunt sa ti-o trag. Totusi,toate la timpul lor...Emily povesteste:
Stateam cu fruntea lipita de geamul masinii si mintea imi zbura prin toate partile. Tati a devenit posesiv sau imaginatia imi joaca feste? Adica,pana la urma,de ce nu am dreptul sa plac pe cine vreau? De cand decide el in dreptul sentimentelor mele?
-Pisicuțo,esti in regula?
Jake si-a așezat o mana pe coapsa mea si ma privea ingrijorat.
-Sigur,de ce intrebi?am zambit fals si mi-am pus mana peste mana lui.
-E prima data cand nu te vad entuziasmata ca mergi la cumparturi.Serios acum,te simti bine? Vrei sa imi spui ceva?
-Nu cred ca e momentul.
-Oh! Am ajuns!Jake a oprit masina si mi-a facut semn sa cobor,sa il astept in fata mall-ului,pana gaseste un loc de parcare.Probabil ar trebui sa ii spun! Dar...daca sentimentul nu e reciproc?
L-am luat pe Jake de mana si am intrat in mall. A tresarit la actiunea mea,dar totusi nu a spus nimic.
-Pantofi si dupa rochii?m-a intrebat confuz.
-Mmm...nu!
-Cum?a facut ochii mari in semn de uimire.
-Uhh...mi-e putin foame. Deci ce ai spune sa mergem sa mancam ceva mai intai?
-Bine. Apoi?Am auzit ca s-a deschis un nou magazin cu genti si accesorii,ai vrea sa te duc acolo?
-Ce ar fi sa consideri asta o intalnire?Oricum,nu ai avea nimic de pierdut,asa-i?
-Wow. Asta a fost cam pe nepregatite... a spus razand.
Pisicuto,eu...mereu voi fi alaturi de tine,indiferent de ce vei vrea, dar tatal tau va fi in regula cu asta?-Nici nu trebuie sa stie.Acum,daca imi dai voie,chiar nu pot evita hamburger-ul ala care ma cheama disperat.i-am spus,trecand pe langa el si indreptandu-ma spre KFC.
-Asteapta!Eu... as vrea sa fac asta,dar daca tatal tau,afla chiar si din greseala,atunci s-a zis cu noi. Ultimii oameni care au gresit fata de el...puf! s-au evaporat. Si acum,cand e vorba de tine, "printesa lui" sigur va fi la extrem cu tortura.
-Jake. am spus serioasa.Lasa tampeniile ca mi-e foame si in momentul asta as face crima pentru bucatica aia sexoasa de copănel.
-Tu tocmai ai numit un copan "sexos"? Bun deci sa lamurim treaba! Nimeni nu e mai sexos ca mine,clar?a spus cu un aer de diva fluturand degetul aratator in aer.
Am inceput sa alerg spre KFC si sa rasfoiesc meniul magic,comandand o portie de cartofi prajiti si 3 Hot Wings.
Burtica mea se simtea ca in paradis.
Jake venea spre mine ca si cand ma injura in gand ca l-am lasat sa vorbeasca de unul singur si ca l-am "parasit" pentru un copănel picant si sexos.
-Deci pur si simplu ma simt tradat! Tradat! Ce oameni rai!
-Vrei si tu o guriță?am spus cu gura plina,intinzandu-i bucatica de carne.
-O gurița de-a ta,as accepta bucuros.Ramasesem nemiscata cand am auzit cuvintele lui ,peste putin timp innecandu-ma.
-Apa? mi-a spus razand, intinzandu-mi sticla.
Am dat sa ii iau sticla din mana,dar a indepartat-o de mine. Ma uitam la el ca un copil caruia i s-a luat bomboana din fata ochilor.
-Nu nu nuu,nu asa repede.Eu vorbeam serios.Haide! Chiar aici.mi-a facut semn spre obrazul lui.
Vrea sa joace dur,OK. Ii arat eu.Am baut putina apa,apoi m-am apropiat de obrazul lui. I-am plasat un sarut langa ureche,apoi i-am muscat lobul,reusind sa scot un mic geamat din partea lui.M-am departat de el, zambind.
-Ce? ori mai vrei unul? Pacat ca e prea multa lume aici,ca altfel te-as fi rezolvat.
Ma privea uimit si fata lui devenea din ce in ce mai rosie.Cred ca am reusit sa-l trezesc pe Jake Jr.
------------------------------------------------------
Atat pentru acest capitol. ^.^ Sper sa va placa. Astept pareri si criticati-ma(daca e cazul)pentru ca e prima carte de acest gen si vreau sa stiu daca e ceva in neregula.Urmatorul capitol se va numi "Unde crezi ca pleci"-sper ca v-a trezit curiozitatea...Deeeeci puup si iubb! :*
------------------------------------------------------
CITEȘTI
Incest (+18)
RomanceCe te faci când ai ajuns la vârsta de 18 ani,iar tatăl tău nu îți permite să ai un iubit? Cu toate astea,singura lui poruncă: "Eu sunt singurul bărbat pe care trebuie să îl iubești!" o încalci! O dragoste secretă? Un tată obsesiv? Trădare? Ce poate...