~Emily povesteste~
Confuza,m-am uitat in directia in care privea si el apoi mi-am dat seama ca vorbea despre Capote care venea cu maldarul de bagaje.
I-am facut semn sa astepte in curte si am intrat in casa urmandu-l pe tati.
A urcat in camera mea,spunandu-mi sa ma asez pe pat.-Asculta...stiu ca am fost cam dur la telefon si imi cer scuze pentru asta,printeso!mi-a spus miscandu-se prin camera.
Aaah...Mi-a fost atat de dor de tine!S-a napustit asupra mea trantindu-ma pe saltea si m-a imbratisat atat de strans incat ramasesem fara respiratie.
Si mie mi-a fost foarte dor de el asa ca l-am imbratisat la randul meu,sarutandu-l lung pe obraji.-Sper ca nu esti suparat pe mine,tati!
Mi-a luat fata in maini si a inceput sa ma sarute pe frunte,pe nas,pe obraji,oprindu-se in dreptul buzelor.Mi-a pus capul pe pieptul lui si m-a strans iar in brate.
-As vrea sa te scot in oras diseara,asa ca ar fi bine daca ai merge sa iti alegi o rochie.
~Jake si Capote in curte~Capote povesteste~
La naiba cu plecarea asta brusca! Ma simt nasol la cum m-a expediat pustoaica in curte,dar stie ea mai bine.
La cativa metri departare, gradinarul spala o masina si se tot uita la mine. Am lasat bagajele langa decapotabila si m-am asezat pe o bancuta. Din nou,gradinarul ma tot fixa cu privirea iar intr-un final a decis sa se apropie.-Deci...ati venit...a spus gradinarul lungind fiecare cuvant.
-Ah,nu frate,ti se pare tie...i-am raspuns plictisit.
-Cum a fost?
-Mai bine nici ca se putea. Pacat ca a intervenit nenoro...adica Harry,c-am mai fi stat cateva zile.
Oh! Nu cred ca am apucat sa facem cunostinta. Capote Duncan.
-Jake.
-Jake... Si atat?
-Pentru tine,da.Deci el e presupusul iubit-secret?
-Emily mi-a povestit de tine.
-Umm...cam cat ti-a spus?
-Mie imi spune tot. Mereu a fost asa,deci stiu tot.Am zambit fals si m-am ridicat de pe banca. Se crispase putin,dar l-am ignorat.
Am intrat in masina si mi-am luat pachetul de tigari si bricheta,pozitionandu-ma in fata gradinarului.-Vrei?l-am intrebat intinzandu-i o tigara.
-Nu fumez. Nu face bine la plamani...
-Cum doresti.i-am zis intorcandu-ma cu spatele la el.
-Cand ai venit,de ce Emily ti-a spus "bitch"?Pe fata mi-a aparut un zambet in coltul gurii datorita intrebarii sale.
-Cand eram mic,eu aveam fundul mai sexy si mai bombat decat al oricarei fete. Emily imi tragea mereu palme la fund si ma numea curva ei masculina,asa ca am ramas "Bitch" a ei.
Incearca si tu!i-am zis intorcandu-mi fundul spre el. E la fel de bombat si sexy,doar ca acum e mai mare.-Nu mersi,nu sunt pe invers.
-Nu trebuie sa fii ca sa faci asta. Eu ti-am oferit o ocazie,nu se stie cand vei mai pune mana pe asa ceva.Am tras două fumuri din țigară și mi-am întors privirea spre vila. Dura prea mult discuția lor asa ca am intrat grăbit,urcand scările câte două.
Am vazut-o pe Emily iesind repede din camera.
-E totul în regulă?am ridicat tonul astfel încât să mă audă.
-Poftim? Ah,da. Totul e bine. Mă poți ajuta cu bagajele acum?
-Le duc în camera ta?
-Daca vrei.Am mai tras o dată din țigară ca după sa o sting si sa merg după bagaje.
-Hai cu mine.i-am zis pustoaicei.
Harry a întrebat ceva?
-Nimic important,doar ca a spus că vrea sa ma scoată în oraș diseară.
-Nu-mi suna prea bine...te rog să fii atentă.i-am spus oprindu-ma în dreptul ușii.
CITEȘTI
Incest (+18)
RomansaCe te faci când ai ajuns la vârsta de 18 ani,iar tatăl tău nu îți permite să ai un iubit? Cu toate astea,singura lui poruncă: "Eu sunt singurul bărbat pe care trebuie să îl iubești!" o încalci! O dragoste secretă? Un tată obsesiv? Trădare? Ce poate...