Verliefd zijn in de lente

3 0 0
                                    

Lara kwam net van school toen jorrit er aan kwam ze werd al helemaal rood want op hem is ze verliefd hij zij ik moet je wat vragen ik zij dat is goed. Met een knal rode kop hij zij wil je met me ik zij meteen ja hij zij oké wat is je nummer ik zij 06 34 21 45 98 hij zij oké ik app je zo tot morgen ik zij ook tot morgen ik bloosde helemaal jes hij vind mij dus ook leuk en hij heeft mijn nummer wauw en dan ook nog een in deze mooie tijd van het jaar wat een top dag zeg thuis aangekomen kreeg ze een apje van hem er stond ILOVE YOU LARA!!!!xxxxxxxxx  weer bloosde ze maar toen hun verkering steeds langer werdt ging steeds kleffer en rader doen tot op een dag begon hij rare foto's te maken en stuurde. Die naar haar door en ook op school trok hij haar de wc in en raakte haar op de verkeerde plekken aan dus daarom probeerde ze hem steeds meer te ontlopen en ze begon het eng te vinden en dacht na IS DAT NOU DE JONGEN WAAR IK OP VERLIEFD BEN. Dagen later vroeg Jorrit of ze in het weekend bleef slapen want zijn ouders zijn dan weg. Lara twijfelde maar ze dacht waarom ook niet dan kan ik met hem gaan praten over wat ze niet fijn vindt. Het is eindelijk vrijdag 2 uur Lara en Jorrit fietsen naar zijn huis en zetten alles klaar. Jorrit pakt Lara bij dr middel en geeft dr een kus . Hij vraagt of ze wat te drinken wil. Een maal op de bank met wat lekker en een drankje gaan ze een film kijken.

Het is 6 uur ze gaan eten .
Na het eten vertelt Jorrit dat hij even boven wat moet doen en dat Lara beneden moet blijven. Lara vindt het maar vreemd maar gaat er gwn in mee. Jorrit komt naar beneden en zecht kom hij tilt haar op en draagt haar naar boven. Lara voelt zich fijn en vertrouwd achteraf is hij toch wel lief en erg leuk.  Ze komen de kamer in en....... wouw wat is het mooi!!! Er staan allemaal kaarsjes en rozen😻😻 WAT LIEF!! Jorrit is bloosd helemaal . Lara weet wat dit betekent🙀 Lara zecht Jorrit dit word mijn 1ste keer hij zecht dat hij het al een keer heeft gedaan . Hij zecht hier trek dit aan ik . Ze komen allebij erg sexy verkleed uit de badkamer ze beginnen . Ze beginnen Jorrit kust haar over haar hele lichaam zij doet het zelfde. Dan voelt ze al zijn gewicht op haar en hij begint .

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 25, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De lenteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu