10.10.2009
Sevgili günlük ,
Ben artık sıkıldım annemin gözümün önünde tükenmesine dayanamıyorum . Kendi kendini bitirmesine göz yummaya katlanamıyorum . Kullandığı uyuşturucular yüzünden bende etkileniyorum . Bıktım artık evde bayılmasından , bana gereksiz bağırıp çağırıp şiddet göstermesinden . Bazen keşke hiç doğmasaydım diyorum . Annem geliyor uyumam gerek .....
11.10.2009
Saat gece 03:00 ve ben evden gelen ayak sesleriyle uyandım çok korkuyorum . Ayak sesleri annemin odasına doğru gidiyor .. Ben uyuyo numarası yapacağım ..
Saat sabah 09:00 annemi yatağında ölü bulmak beni çok kötü sarstı . Birazdan polisler gelecek . Ve ben onlara annemi öldürmediğimi ispatlamaya çalışacağım .
Kapı çalıyor galiba polis geldi .
Konuşma :
- Merhaba biz emniyet müdürlüğünden geldik . Annenin ölümü hakkında .
- E-evet polis bey o olay beni sarstı .
- Kızım bir numaralı şüpheli sensin .
- Nasıl olur polis bey . Öz annemi ben neden öldüreyim ?
- Bunları hakime anlatırsın !
Iki polis kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladılar .
- Durun polis bey nolur bırakın beni ben masumum ...
Saat 12:00
Polis bey tamamen beni suçladı ve olayı anlatmam için bana bir şans bile vermedi . Sinirden kafayı yemiş durumdayım , tanrım bana yardım et !!
Saat 13:00
Hakimle yüzleşmeme bir saat kaldı . Acaba o beni anlayabilecek mi ?
Konuşma :
- Duruşma zamanı herkes seni bekliyor .
- Geliyorum.
Saat 15:30
Şu anda ......