"Pane bože, máš všechno?" podívá se na mně zase tím jeho pohledem. "Jo, tentokrát už ano. Ale stejně se nemůžu dočkat!"
Vstali jsme v šest ráno, ale stejně jsme pozdě. Nastartoval auto, já si rychla nasedla, a už jsme jeli na letiště. "Same, to je náš let!" podívám se na něj zoufalým pohledem, a v ten moment vím, že myslí na to stejné.
Popadnu svoji tašku, a oba se rozběhneme k naší bráně. Sam je rychlejší než já, takže zatímco on si v pohodě běží napřed, já za ním supím a vrážím do lidí. "Huh, Same! Sammy! Počkej prosím." Otočí se a začne se smát, ví jak dlouho jsem si ráno upravovala vlasy. Teď mám na hlavě hromadu chuchvalců. Super.
Z reproduktorů se ozve hlas, oznamující, že brána se zavírá za 2 minuty, ale my jsme od naší branky asi tak 10 minut chůze. Zoufale se sesunu na zem, ale to už mě Sam zvedá. "Pohni, nebo nám to uletí." prohlásí. "To už je jasný," odseknu mrzutě. Jenže on mě zatáhne do vozítka stojícího stranou, které je zřejmě pro personál.
Nastartuje, a už se hrneme. Lidé po nás dost divně koukají, ale já se snažím uklidnit samu sebe že na tom není nič špatného, po pár vteřínách si cestu dokonce užívám. Když konečně dorazíme k brance, tak nás letušky rychle nahrnou do letadla, a já si konečně oddechnu.
Až když vzlétneme tak mi dojde že bych se měla podívat po Olivii a Timovi. Vstanu, a vtom se letadlo zatřese. "Sakra." potichu zakleju. Musíme vletět do turbulenční zóny zrovna když se já rozhodnu vstát. Sam už spí a já se jen tiše usměju, vypadá tak nevinně.
Počkám a potom je najdu. "Proboha, já už si fakt myslela, že nedorazíte!" obejme mě Olivia. "Tak to jsi nebyla sama, my jsme dokonce ukradli takový to golfový vozítko co maj na letištích abychom se sem dostali." Nechápavě se na mě podívá, ale to je mi jedno. Chvíli se povídáme, ale potom se vrátím ke svému sedadlu.
***
Vypadá to tu přesně jak jsem si představovala! Teplo, palmy, písek a milí lidé. Vzpomenu si na Leah, která tu žije, jak říkala, že to tu není tak perfektní. Nechápu ji, ale ještě se uvidí.*•*•*•*•*
Ahoj! Tohle byl jen takový krátký úvod, doufám, že se vám líbil. :)
Zara :*
ČTEŠ
Sama
RomanceDva páry. Jedna jachta a klidné moře. Ci víc si přát...? Ne všechno však dopadá podle přestav.... příroda je silnější