*Totul e în ceață .. strig,dar nimeni nu mă aude.
Vâd o casă indepărtată,cam veche si cred că este goală.
Mă apropii de ea,deschid poarta şi intru în curtea plină de trandafiri de un roşu aprins.În mijlocul grădinii e o fântână si pe ea sculptată o statuie ,e un înger.
Merg spre casă,aproape de usă şi dau să apăs pe clanță. Uşa se deschide si.....*-----
- HEI FRUMOASA ADORMITA ,TREZIREAAA,AM AJUNS! urlă cea mai bună prietenă a mea ,Emily, trezindu-mă din vis.
////////
Uhm, da.. eu sunt Hope. O fată obişnuită. Merg la o şcoală obişnuită. Fac lucruri obişnuite. Am 17 ani şi îmi place tot ce este legat de muzică. De mică m-a atras muzica. nu ştiu? Am părul şaten inchis şi ochii căprui.
Totul a inceput cand m-am născut pe data de 22 martie.
Tata e plecat în Anglia de când aveam 5 ani,vine rar acasă. El cu mama incă sunt căsătoriți. Mama are un prieten,iar tata cu aventurile lui cu femei necunoscute din Londra mda...
Dar e ok, m-am obişnuit:)/////////
Aştept până cobor toți din autocar şi apoi cobor şi eu impreună cu Emily.
Asta ar trebui să fie o excursie cu clasa..dar deja m-am plictisit.Cobor din autocar si....
-OH,CRED CA GLUMEŞTI! îmi spun în minte
În fața mea îşi face apariția Edwin,e un băiat destul de înalt cam 1.90,are părul blond,ochii îi sunt de un albastru deschis ca marea. Mi-am petrecut cam toată copilăria impreună cu el.
Mama lui fiind in America să lucreze,mama s-a oferit având grijă de el până la vârsta de 12 ani. Mi-a făcut viața un calvar. El urmând să plece în America alături de mama sa. Văzându-l aici,acum,in prezent s-a schimbat foarte mult. De la băiatul cu veşnicul tricou roşu de 9ani stirb,acum e total schimbat. Este mult mai înalt,maxilarul perfect conturat,părul îi este mai deschis la culoare , iar ochii... poți spune că are nişte ochi perfecți.-TU! ce cauți aici? spun puțin iritată
-Oh,aşa îl intâmpini pe băiatul viselor tale? * râs sarcastic *
-Haha,ți-ai dorii tu. :) Acum spune-mi, ce cauți aici?
-Am venit în excursie cu clasa din America. Nu te bucuri să ma vezi?
-Sincer?Nu,nu mă bucur. După câte mi-ai făcut..
-Haha,rățuşco,văd că nu te-ai schimbat deloc. Ai rămas la fel de ingâmfată şi oh ce pitică esti.
-OH MAI TACI. TUU,INALTULE BRAVO! GIRAFO..........:)
O iau pe Emily si intrăm în hotelul în care ne cazăm. Mergem toți către profesorul Stilinski. El dându-ne cheia şi un bilețel pe care scria numele colegilor de cameră.
Pe bilețel scria:
Colegii tăi de cameră sunt:
Emily C. şi Edwin S."oh nu... te rog zi-mi că nu e adevărat şi ca totul este doar un cosmar."
----------
Saluuuuut.
Asta este prima dată când scriu o carte.Nu o pot numi chiar "carte".anyway!!
Dacă vă place cartea *sper că vă place* să îmi spuneți dacă vreți să continui cu ea sau nu.
Byeeeee
CITEȘTI
the dreamer
Romance" A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality."