KISA KORKU BILGILERI

576 12 2
                                    

Odanız dağınık ve pis ise cin kabilelerini odanıza musallat edersiniz. Şüphesiz ki onlar dağınık yerleri sever.

Size büyü yapıldığında neler hissedersiniz ;

- Karınızı / Kocanızı düşman olarak görür, size musallat olan cini karınız/kocanız olarak görürsünüz.

- İçinizde sürekli onlarla konuşursunuz, size gizli olan herşeyi söyler.

- Duştan akan suyun, vücudunuzu yakacağını düşünürsünüz, duş almak istemezsiniz.

- Pis olduğunuz da sizi böyle çok çekicisin diyip sizi kandırırlar, pis olmanızı sağlarlar.

Astral seyahate çıkarken, sevgilinize ait fotoya 5 dakika bakın, onla ilgili güzel bir anınızı düşünün, Astral Seyahate çıktığınızda sevgilinizin yanına gideceksiniz, sabah kalktığında size söyleyeceği ilk şey "seni dün gece rüyamda gördüm olacaktır".

Marta Sampie, kendisini şeytanla evli olduğunu iddia ediyordu. Bu yüzden kocasını ve 4 çocuğunu öldürdükten sonra kanlarını büyük zevkle içti. Cesetleri mikrodalga fırında pişirip yedi. Komşuların ihbarı üzerine yakalandı.

Terkedilmiş evler cinlerin en çok kullandığı alan haline dönüşür, terkedilmiş evde 8 saat durmak sizi delilige surukler .

Merhaba ARKADASLAR ILK BÖLÜMDE BILGI PAYLAŞTIM ISTEĞE GÖRE DIGER BÖLÜMLER YASANMIS HIKAYE DE ATICAM..♡♡♡

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin