Din perspectiva mea
Sună alarma! Nu pot să cred din nou şcoală, iar trebuie să suport fițoşii şi curvele.
-Damian grăbeştete te aşteaptă Rikki, Jenny şi Barker, spuse mama ţipând.
-Acum cobor
Acolo o observ pe Rikki cum citeşte, Jenny şi Barker care mănâncă.
Din perspectiva Rikki
Omul ăsta nu se poate mişca mai repede? Mi-e îmi i-a doar 15 minute să mă îmbrac şi lui 30.
Of Luci, ce copil.
Din perspectiva mea
Mergem?
-Sigur.
Uitându-mă la cartea cu vrăji a lui Rikki, observ pe mâna sa că este tatuată şi are semne. Ciudat este că nu ştiam despre asta. Este cea mai bună prietenă a mea se când o ştiu, nu vreau să o văd că este supărată sau că se i-a cineva de ea.
A fost alături de mine mereu.
Din perspectiva Rikki
Oare să îi spun? Nu mai bine tac.
-Aşteptați-mă 5 minute intru până la magazin. (Barker)
-Te aşteptăm.
Perspectiva mea
Boul ăsta nu mai vine? Ce naiba îi ea atât.
Când dau să mă uit în carte, ce să vezi..Barker iese din magazin cu 3 pachete de țigări, nişte sticle de vin, 2 pachete de prezervative.
Din perspectiva Rikki
Ce om prost. Ştie că dacă îl vede directorul îl exmatriculează.
Dar dacă este tâmp
Din perspectiva mea
Barker este oaia neagră a grupului
Rikki este aceea fată care citeşte, nu vorbeşte prea mult, tace deşi are multe de spus şi se ocupă cu blesteme, descântece.
Jenny este fata sociabilă, mereu ne scapă de belele şi este o mică ghicitoare
Iar mai mereu umblu după ele
Când dă-m să intrăm în clasă dăm de...Heii, acesta este primul capitol.
Cum vi se pare să continui? :3