Aku melihat sekeliling,lalu memandang seseorang di sebelahku.NAMJA???!!
"Hye!!kau siapa?!!"jeritku sambil bergerak ke arah lain.
"Perlu jerit?nah,aku nak bagi kau ni je,,ambik lah"namja tadi pergi ke tempat lain sambil meninggalkan ku.
Hey,Yeoja,
Nama aku Xiumin,aku nak kau jumpa aku malam ni dekat cafe'coffee pukul 8,ada benda penting aku nak bagitau kau,
Tu je yang dia nak bgtau A ku?haih,,lelaki²,ntah apa yang ada dalam otak diaorang..huh!
Aku berjalan menuju ke rumah sambil memerah otak bagi soalan KBAT yg Xiumin bagi tadi.
Apa yang dia nak bagi tau aku sebenarnya??apa yang penting sangat?perlu ke aku datang??wajib ke??dah lah aku tak kenal dia..hurm...
Pergi,tak,pergi,tak,pergi,tak...
Tak yah lah..
Tapi kalau penting gila macam mana??haduih!
Tak,pergi,tak,pergi,tak,pergi..
Pergi je lah..tapi..kalau dia nak apa²kan Aku macam mana?!dah lah dia namja,A ku yeoja,,hish,,tak boleh,,tp..kalau penting camne??haduih!
Ah!KBAT gila lah!lagi susah soalan ni,dari math!*kenyataan,math lagi susah..haha..*
**********************
Xiumin pov-
Dia akan pergi ataupon tak??huh!dah lah kau ni tak bagitau dia sebab² dia kena pergi cafe tu,,haish!!
Aku memandang Kyung Soo.
"Oii,,"
"Hmmmmmm"
"Oiiii"
"Hmmmmmmmmm"
Amboi,makin panjang hmm kau,,oh,nak sangat tgk cite hantu kan??meh aku bagi ko hantu,,
Aku bergerak ke bilik perlahan.Aku mengambil topeng hantu yang telah aku sorokkan bagi mengelak daripada terkena 'mengigau malam'
Aku menutup suis elektrik.
'Pup!'
"Oii!!sape pulak tutup elektrik ni?!Xiumin!"
Aku tergelak kecil.Padan muka kau,tak nak layan aku kan?
Aku berjalan perlahan ke arah Kyung Soo.
"Weiiii,,,xi..xiu..min,,ko ja..janganlah ma..main²,,a..aku..ttt,,takotlah!"
Aku tergelak sendiri,tau kau takot!
Kyung Soo merapatkan kedua kakinya ke dada,lalu memeluknya.
"Wwww,,wei!"
"Kyung Soo~"
"Wwei!xxxxiumin!kau jangan lah mmm..main²!"
"Muahahahahaha!Kyung Soo~Muahahahaha!!!"
Kyung Soo membaling bantal ke arahku.
'Kau,Pikir sakit?'
Aku berjalan perlahan ke arah Kyung soo.
Aku memegang bahu Kyung Soo.
"Bah!!!!"
Kyung Soo melompat dari sofa.
"Hahahahaa!!apa lah kau ni Kyung Soo tu pon takot!"
'Krik..Krik..'
Aik,tak jawab?
Aku membuka suis lampu,lalu bergerak ke arah Kyung Soo.Aku mengeleng kepala.
Pengsan.
"Satu kerja aku nak kena jaga dia ni,haish!"
YOU ARE READING
Call You Bae
RomanceCerita ni hawa buat dan dapat idea lps dgr lagu Call You Bae by jimin (aoa) feat Xiumin (EXO),cerita ni pendek je,sekadar untuk gembira²,nak tau?jom layan cerita ni!