Prolog

257 25 18
                                    

Kdesi v nevzhledné části vesmíru, v oblasti označované jako zapadákov, existuje galaxie Mléčná dráha a v její ještě nevzhlednější a zapadlejší části se nachází jedna poměrně bezvýznamná hvězda, kolem které obíhá planeta, jejíž obyvatelé se cítí býti nadřazenými bytostmi ve vesmíru, jelikož stvořili internet. Netušili však, že internet může být také příčinou jejich zkázy. Po síti, která měla zajišťovat sdílení myšlenek s celým světem však začala proudit data obsahu nadmíru nelibého. Síť byla zamořována čím dál více, a proto se vyšší moc rozhodla chránit internet izolováním závadného obsahu od toho, který je také závadný, ale předstírá že ne.  A tak byl, milý čtenáři, stvořen Wattpad (správněji Wodpad), kde se právě teď nacházíš i ty.

Postupně se zde začaly rodit největší omyly známého vesmíru. Některé z těchto podivností dokonce obživly a rozhodly se trápit nebohé formy života, především pak ty, které na se na této planetě ocitly nedopatřením. Ve chvílích nejtemnějších se však objevilo pár velmi odvážných stvoření. Tito hrdinové začali podrobně zkoumat strukturu těch největších omylů, aby je pak mohli zapsat do této příručky. A tak byl stvořen i tento omyl. Nemyslete si však, tato příručka vám jednoho krásného dne může zachránit i život!

Úkolem našeho veleužitečného průvodce je seznámit tě se všemi strastmi a slastmi (poznatek – podíl slastí na Wattpadu se ovšem limitně blíží nule) a zařídit, že budeš připraven prakticky na všechno a nepřekvapí tě už vůbec nic. Zároveň pak budeš mít jasný přehled o tom, co napsat, aby tě inteligentní lidé netoužili upálit, rozčtvrtit a pověsit do průvanu v libovolném pořadí.

Jménem redakce Průvodce ti tímto přeji hodně štěstí a NEPROPADEJ V GRAMATICE.

Optimistické okénko (cílem těchto vsuvek je dodání alespoň minimální víru v lidstvo)V tuhle chvíli je však nutné podotknout, že internet může být i nástrojem užitečným. Totiž, díky němu mohla vzniknout tahle příručka pro zbloudilé mimozemšťany.

Poznámka: Nejsou-li tvé psací schopnosti wodpadové a máš-li chuť udělat dobrý skutek a pomoci nešťstníkům zbloudilých do této internetové popelnice v orientaci, náš tým čeká právě na tebe! Cílem je si vybret jakékoliv heslo, se kterým se můžeme na Wodpadu setkat.


by @Totally-Exterminated and  @Starlightee

Rejpalův průvodce WodpademKde žijí příběhy. Začni objevovat