3. bolum 2 sene önce

369 8 1
                                    

2 sene öne:

gözlerimin yavaş yavaş kapanmaya başladığını hissettiğimde kağıdımda karaladığım resmimi kapatarak yatağımın altına ittirdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım. Hoş geldin. Uykucum.

Sabah güne yine Ecrin in yüksek sesle konuşmasıyla başladım. Allahım, bu kızın sesi gerçekten beyin hücrelerini öldüren türdendi. Tabiki güne bu cırtlak sesle başlamak hiçte iç açıcı türden değildi.

kendime gelmek için yatağımda sergilediğim bir kaç insan dışı hareketten sonra. Yatağımdan doğruldum ve paytak adımlarla banyoya doğru yürümeye başladım. Evet güne yeni başlamanın iğrenç yönlerinden biride canım sıcak yüzümü buz gibi suyla tanıştırmak. Neyse ki banyoda ki işkencemi bitirip, dolabıma doğru yöneldim. Şöyle üzerimi baştan aşağı süzdüğümde siyah bir tayt ve taytın üzerinden geçirilmiş uzun şirin mi şirin çoraplar ve renkli bir badi. Bunların üzerime durmasının benim için bir sakıncası yoktu.ama bu canım kıyafetleri cıkarmak zorundaydım. malum evde üzey babam ve üvey kardeşime böyle görünmek onların tabiriyle görüntü kirliliğiydi. Üstümdekilerden bir çırpıda kurtulduktan sonra, beyaz ince bir gömlek altına dar siyah bir pantolon üzerime geçirip,saçımı her zamanki gibi topuz yapıp aynanın karşısına geçtim.Ah canım annem bütün bunlar senin için. Yoksa benim canım rahat pofuduk kıyafetlerimi çıkarmak hiçte kolay deil. Neyse çok fazla oyalanmadan odamdan çıkıp merdivenleri yavaş yavaş inmeye başladım.Malum bu evde kahvaltı saatlerini geciktirmek pekte hoş karşılanan bir durum deildi. Allahım neler çekiyordum ben bu evde, şimdi sıcak yatağımda öğlene kadar uyumak varken...

Suratımda yalancı bir gülümsemeyle masada oturan mehmet ve ecrin hanfendiye, " günaydın." diyerek sandalyeye oturdum.tabi bu arada ecrin hanımın sabah sabah neşesi pek yerinde olduğundan ilk golü sessiz bir şekilde attı."gün pek aymadı ama" duymadığımı zannetti herhalde bide yapamacık gülümsemesiyle "sanada" demezmi. Şeytan diyor tut şu kızın saçından kedi gibi ciyaklayana kadar yol. Neyse şeytana uyma işini erteleyelim. Her ne kadar işi şakaya vurmaya çalışsamda bu evde mehmet ve ecrin tarafından istenmediğimi gayet iyi biliyordum sırf annem üzülmesin die anneme belli etmemeye calışıyorum. Ama bazı şeyleri istiyorsam bir yerden fedakarlık yapmam gerekiyordu. Annemin mutlulugu icin kendi mutluluğumdan fedakarlik veriyordum. Anne umarim Mehmetle mutlusundur çünkü bütün bunlara senin için katlanıyorum. Ben beynimle bu düsüncelerle savasırken Annemin "Kızım bugün senin için çok önemli bir gün inşallah her şey gönlünce olur. Ben anneme anlamaz bakışlar atarken Annem bugün Yetenek sınavın var. Biliyorsun kızım kazanamazsan da seninle her zaman gurur duyuyorum. İşte o an kafamda ampul yandı. Nasıl unuturum Bugün bir yıldır Beklediğim resim yetenek yarışması vardı ve birinci olanın yaptığı resim hem Okulumuzun dergi kapağı olacak hem de tüm ilçede afişlerle duvarlara yapıştırılacaktı ve en önemlisi annem benimle Gurur duyacaktı. Anne ben sınavı bugün olduğunu nasıl unuturum.!!!

Hemen masadan kalktım elim ayağım titriyordu. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum ve koşar adımlarla merdivenden çıkmaya başladım. Annem arkamdan;
''Kızım Ne bu telaş stres yapma eminim elinden gelenin en iyisini yapacaksın''diyordu.

Ah canım annem senin güvenini boşa çıkarmayacağım.!!!
Hemen saate baktım. 10.25 ti . 12 de mülakat baslayacakti. Bu arada saate bakarken saatin yanında küçük bir not gördüm. Kağıtta; ''Umarım her şey gönlünce olur ÇATLAK kiz. Bu arada mesajımı alınca beni ara
BUKET.''
Mesajı okurken ufak bir tebessüm belirdi suratında ardından hemen Buket'i aradım.

Ariyor.....
Çatlak kız mesajımı almışsın ne olursa olsun Kendini kasma çok rahat ol... Sen zaten bu işte çok iyisin başaracağını biliyorum. Buket konuşurken sesi hoparlöre alıp hazırlanmaya başladım. Inanabiliyor musun Buket Her şey bu küçük ellerimde Buket dün gece seninle konuştuktan sonra resmini o kadar çok odaklanmıştım ki gittiğini bile fark etmedin. Ay çok özür dilerim ya böyle oluyor bazen çok dalıyorum kusura bakma.
" Yok be şaka yapıyorum." Neyse şimdi kapatayım hazırlan seni almaya geleceğim. Beraber gidelim
Tamam canım öptüm hadi görüşürüz. Telefonu kapattıktan sonra kendime baktım Yine her zamanki gibi ben Aynanın karşısına geçip yüzünde saçma hareketleri yaptıktan sonra kendime gelip çantamı hazırlamaya başladım

Ecrinden: Nergis bozuntusu Neşe denen gıcığa motivasyon vermeye başladı."canım kızım yapamazsan Üzülme Her zaman arkandayım" falanlar en uyuz olduğum anne kız ilişkisi Aman ne güzel yüzümü ekşittim. o değil de bu neşe sünnepesi bu girdiği sınav mıdır nedir kazanırsa okulda çok ilgi toplayacak Bütün gözler onun üzerinde olacak. Aklımda soru işaretleri ile sofradan kalkıp merdivenleri çıkmaya başladım neşe sünepesinin odasının önünden geçerken bir şeyler konuştuğunu duydum yine onun ikizi olan buketle konuşuyordu .Burada da aynı terane" başarılar seni seviyorum Sen bunu başarırsın" lar daha fazla mutluluk gösterisi izleyemeyeceğim için arkamı dönüp gitmeye başladım Tam o sırada Bu Neşe sünepsei Afiş midir nedir ondan bahsediyordu merak edip kapıya iyice yaslandım ve duyduklarımla nerdeyse sinir krizi getirecektim Eğer bu yarışmada birinci olursa okul dergisinde yaptığı resim basılacak ve bütün semtte yaptığı resim asılacakmış. Hatırladığıma göre bu kızın resmini de herkes beğeniyordu. Ya kazanırsa diye içimden geçirdim sonra Yok canım bu sünepe ne anlar resimden dedim ve usulca kapıdan uzaklaştım odama girip kendimi yatağa attım ama sonra Çirkin şansı denen şey bu kıza da gelir diye düşünmeden edemedim bu şüphe ile duramadım.benim Ne yapıp edip bu kızın o sınava girmesini engellemem lazımdı işimi şansa bırakamazdım bir şey bulmam lazımdı hem de acilen o Neşenin dediğine göre sınav saat 12 deydi hemen saate baktım 11 geliyordu acilen bir şey bulmam lazımdı hem de hemen

Neşeden;

Her şeyim hazır çantamı alıp odamdan çıkacakken Ecrin Hanım içeri girdi "oooo Neşe hanim sinava gircekmişsiniz daha dogrusu gorebilcekmisiniz". Ne sacmalaiyorsun sen dedim bu kiz benim sinirlerimi gercekten oynatiyordu
Ecrin: diyorumki senin o sinava girmene izin vermiyorum
Ben: allah allah senden izin aldığimı hic hatirlamiyorum
Ben senin o sinava girmeni engellicem.

Nasil olcakmis o die sordum. Bu sekilde olcakmis diyip kapidaki anahtara bakamaya baslayinca ikimizden birden kapiya dogru kostuk ecrin tam anahtari alirken badisinden tutup kemdime cektim ve anahtari elinden alip odan ciktim ve kosmaya basladim oda hemen arkamdan cikti merdivenin basina geldigimde beni kolumdan tutup anahtari almaya calisti tabiki bende vermemeye sonra birden sirtimi isirdi cani varlik insanligindan size suphe ettigimi soylemistim degilmi suphelerimde hic de haksiz deilmisim bu kiz bildigin KÖPEK!!

Beni isirdigi icin canim yaninca elimdeki anahtar gevsedi ve elimden kolaylikla aldi tabi bende hemen eline uzandim her ne olduysa ecrinin karnima tekme atmasiyla oldu. merdivenlerden yuvarlanmaya basladim gerisi karanlik uyandigimda hastanedeydim ağzım kurumustu sag ve soluma baktim su yoktu. Tiz bir sesle" Bakarmisiniz" die seslendim. Seslenmemle kapiyi annem acip iceri girdi "kızım iyimisin bi yerin aciyomu bizi cok korkuttun "dedi. kafami salladim hayir dedim bana noldu dedim dustugun icin basini carpmiş ve bayilmişsin dedi. O an hemen aklima sinav. Geldi Anne saat kac dedim 1.30 dedi anne benim o sinava girmem lazim dedim ve uzerimdeki beyaz ortuyu kaldirip kalkmaya calistim fakat kalkamadim noluyordu boyle tekrar denedim olmadi HAYIR bacaklarimi hissetmiyorum birden bacagima vurmaya basladim hayur hayir olamaz Anne bacagim bacagimi hissetmiyorum....

Merhabalar ben geldim ilk bölümdeki olayı aydınlatmak icin 2 yıl önce ne oldu da Nese bu hale geldi sorusunu yanıtlamak icin bu bolumu hemen yazmak istedim .umarim beğenirsiniz beyenmeyi ve yorum yapmayi unutmayin 😍😙😘😚😘😘😘

GÖBEK BAĞIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin