@BlueBerry_: cześć, jak się nazywasz?
@lucyx33: co cię to?! Kim jesteś? I czemu do mn piszesz? Skąd masz mój nr tel?
@BlueBerry_: no wiesz Lucy, podawałaś swój numer w komentarzu pod filmikiem u ClarissPlace.
@lucyx33: skąd znasz moje imię?! Też oglądasz Clariss?
@BlueBerry_: hmmm... pomyślmy... NA PEWNO NIE Z TWOJEGO NICKU.
@lucyx33: to po co pytałaś się o moje imię?!
@BlueBerry_: żeby jakoś zacząć rozmowę ;)
@lucyx33: dobra, mniejsza z tym, oglądasz Clariss?
@BlueBerry_: no jasne! Prawie każdy ją ogląda! W końcu ma 9mln subskrypcji!
@lucyx33: no w sumie... Ale nie odpowiedziałaś mi jeszcze na kilka pytań. Kim jesteś? I czemu do mnie piszesz?
@BlueBerry_: Jestem Summer. Ale pewnie niewiele Ci to mówi. Znam Cię z YT, z tamtego komentarza. Piszę do Cb, bo mam Twój nr tel.
@lucyx33: A czm akurat do mnie piszesz?
@BlueBerry_: bo masz fajny nick ;)
-----------------------------------------------------
Cześć wszystkim!
Mam nadzieję, że Wam się podobało :)
Jeśli tak, to dajcie gwiazdkę ☆:)
Rozdziałów nie będę dodawać regularnie - będzie to zależeć od weny i czasu.
Jeszcze kilka słów wyjaśnienia.
Co to jest talker?
Jest to komunikator. Aby rozmawiać z kimś, trzeba mieć jego numer, ale nazwa użytkownika pozostaje taka, jaką nadał sobie użytkownik, nie jaką ma się w kontaktach.
Można rozmawiać przez komputer i telefon. Można prowadzić rozmowy i rozmowy wideo w kilka osób, wysyłać zdjęcia, filmy, nagrania wideo i głosowe, notatki głosowe, lokalizację, kontakty i zdjęcia oraz filmy znikające od razu (jak na Snapchacie).
Przepraszam za tak krótki rozdział.
W multimediach jest zdjęcie Lucy, a na okładce - Summer.
Do zobaczenia!~blogirl