Deliler Hastanesine Giriş !

25 1 0
                                    

Arabamla kapıya geldim,kapı kilitliydi.Çoktandır açılmamış gibi görünüyordu.Açık pencerenin olduğu kata tırmandım ve girdim.Önümde uzun bir koridor vardı.Gerçekten geldiğime pişman olmuştum.Çünkü koridorda bir sürü kan lekesi ve insan organları vardı.Midem bulanıyordu.Tam o sırada havada asılı olan ve tam boğazının altında bir bıçak saplı olan bir adam gördüm.Bana hayatta kalmamın imkansız olduğunu,burada çok fazla psikopat ve deli olduğunu söyledi.Ona onun bir salak olduğunu ve bu yüzden böyle öleceğini söyledim.Bu söz aslında moralimi alt üst etti.İlerliyordum odanın kapısını açtığım anda bir tuzaklama önüme çıktı.Korkudan kısa süreli bir baygınlık geçirdim.Sonra orda bulunan kanlı ayak izlerini gördüm.Gerçekten bu sefer önümde zorlu bir mücadele vardı bu yüzden önüme çıkanları ya öldürcem yada onlardan saklanacaktım.Tam kararı vereceğim sırada başıma sert bir cisimle vuruldu ve bayıldım.Uyandığımda bir hava boşluğunun olduğu bir iki tane insan organının bulunduğu bir odadaydım.Hava boşluğuna çıktım.Diğer odaları gözetlerken bir insan gördüm. Normal gibiydi.Sonra gözden kayboldu.Herşey bana gittikçe normalmiş gibi gelmeye başladı.Hava boşluğundan çıktım.Başka bir odanın kapısını açtığımda önüme o adam çıktı.İkimizde birbirimizden korktuk.Onun normal olduğuna kanaat getirdiğim sırada aniden bana saldırdı.Bıçağı tam göğsüme saplayacağı zaman elini tuttum ve mermere vura vura elindeki bıçağı  bıraktırdım.Sonra normal olduğunu kanıtlaması için 20 saniyesi olduğunu aksi takdirde ölüceğini söyledim.Bana beni çağıran kişi olduğunu söyledi.O anda içime dostluk yapabileceğim bir kişi olabileceği aklıma geldi.Sevindim ama kendimi kaptırmamaya çalıştım.Çünkü söyledikleri yalan olabilirdi.Bana güvenilir bir yer bulduğunu ve onda anahtarları olduğunu söyledi. Bana çok güveniyordu bu yüzden gittikçe şaşırıyordum.Uzun süredir burada bulunduğunu zor ve kavgalı bir yaşam sürdüğünü belirtti.Bu arada içimdeki şüpheler bir zaman sonra akıp gitti.Kavgalı kısmını açmasını istedim.Burda akıl hastası olan çok fazla psikopat olduğunu aynı zamanda beyinleri çalışmayan boş televizyona bakan bir sürü insan olduğunu söyledi.Gittikçe yorulduk.Yatıp yatmadığını sordum.O da çoğu zamanlar yatmadığını oturup çıkış planları çizip sabah olduğunda da uyguladığını söyledi.Çok uykumun olup olmadığını sordu.Evet,var diye yanıt verdim.Her gece birinin nöbetçi olup birinin uyuyabileceğini söyledi.Teklif kulağa hoş geldi ve kabul ettim.O gece uyuma sırası bendeydi bununla beraberde güzel ve keyifli bir uyku çektim.                  

                                                                                     THE END
                                                                             DEVAM EDECEK........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korku HastanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin