Сехун бавно отвори очи. Усети хладина и се огледа за половинката си, която явно е станала по-рано. Една голяма детинска усмивка се появи на лицето му. Обичаше да прекарва нощта при Джонг Ин, защото винаги ставаше горещо. Познаваха се от доста години, но бяха двойка от почти две. Откакто са заедно Хун се промени – научи се да обича и да приема любовта на другите. Кай беше най-хубавото нещо в живота му. Би убил за това тяло. Очите му бяха топли като шоколад, но доста често в тях блестеше игриво пламъче, носът му, който често обхождаше врата на Сехун и плътните големи устни, които всеки целуват нежно тялото му. Джонг Ин имаше гладка матова кожа, която перфектно се връзваше с кафявите му очи и тъмнокестенявата коса, която пръстите на Хун много обичаха да разрошват. Сладкият му врат и ясноизразените ключици, продължавайки към стегнатия корем с шоколадови плочки и стигайки до идеалния му задник и бедра. Всеки път щом го правеха Сехун се наслаждаваше на тази гледка. Не би могъл да си представи живота без нея. Без твърдият мускул на любимия му в себе си. Дори само когато си го представи как властно завладява устните му, през него преминаваха сладки тръпки. Зарови нос в завивките и вдиша дълбоко. Уханието на Кай беше ги обсебил. Обожаваше го толкова много. Телефонът му извибрира и това го изкара от мислите му. Имаше ново съобщение и то не от когото и да било, ами от Джонг Ин.
„Добро утро, сънчо. Изкъпи се и те чакам долу да закусим."
Сехун разтърка очи и седна на леглото, прозявайки се. Бавно се изправи и чак тогава осъзна, че е без дрехи. Ех, поне нямаше да губи време в събличане. Гравна една хавлия от големия скрин в десния ъгъл на стаята и се отправи към банята. Хубавото бе, че вратата към нея беше точно в тази стая т.е това беше личната баня на Кай. Пусна душа и топлата вода се разля по тялото му. Беше толкова успокоително. Бавно започна да размася душ гела по тялото си, когато в съзнанието му изникна спомена за първия им секс в банята. Беше толкова ново и екстремно усещане. Хун бе опрян в стената и здраво чукан от половинката си. Твърдият му член го изпълваше толкова добре. От устите и на двамата се откъсваха звучни стонове. Изпитваха толкова голямо удоволствие. Това беше и първият път, в който Сехун реши да поеме инициативата. Накара Кай да легне на студения под и го възседна. Плавно се движеше нагоре и надолу постепенно забързвайки темпото. Накрая се подскачаше толкова бясно, че и двамата свършиха едновременно. Но те не правеха само секс, а любов. Влагаха всички хубави чувства в това си начинание. Обичаха се и не го криеха от никого. Някъде долу между краката му се усеща лека топлина и това привлече вниманието на Хун. Само при мисълта за някоя отгорещите им сцени се възбуждаше. Сега как щеше да се покаже пред любимия си. В този момент се осъзна, че доста дълго се е застоял в банята. Спря водата, уви хавлията около кръста си и бързо излезе. Отвори големи гардероб и си взе чисто бельо, една широка зелена тениска и черни големи шорти. Може би с тези дрехи щеше да прикрие наскоропоявилата се ерекция. Беше готов. Отвори вратата и излезе. Слезе по стълбите и приятна миризма на храна го удари в ноздрите. Кай не само беше добър в леглото, но и в готвенето. Тихо пристъпи в кухнята. Не искаше да прекъсва тази сцена – Джонг Ин държеше тиган и внимателно обръщаше палачинката, пеейки си някаква мелодийка. Изглеждаше толкова сладко. Не само защото готвеше, пеейки, но и защото носеше само боксерки и готварска престилка отгоре. Не след дълго усети чуждото присъствие и се обърна, усмихвайки се широко.
YOU ARE READING
Sweet pain
Short StoryЖанр: yaoi, smut, comedy, one-shot Главни герои: Oh Se Hun(EXO), Kim Jong In/Kai/(EXO)