CAREFUL......CAREFUL (funny fic)

872 74 13
                                    


(fic ဟုတ္ဝူး) လက္ကျမင္းေႀကာထႀကည့္ထွာ

~~~~~~CAREFUL.........CAREFUL~~~~~~

အကာလညတစ္ည.........။ ။
လကြယ္ညတစ္ညျဖစ္ျပီး ႀကယ္တစ္ခ်ဳိ႕တစ္ေလ သာ ရွိသျဖင့္ ေကာင္းကင္တစ္ခုလံုး ပိန္းပိတ္ ေအာင္ ေမွွာင္ေနသည္...... တိမ္ညိဳတိမ္မည္း မ်ားက တေရြ႕ေရြ႕ေမ်ာလြင့္ေနသည္......

"အူး.........ဝူး............ဝူး............"

မနီးမေဝးမွ ဆဲြဆဲြငင္ငင္ အူလိုက္ေသာ ေခြးအူ သံေႀကာင့္ အိမ္ေရွ႕ သစ္ပင္ေအာက္တြင္ ထိုင္ေနေသာ Jessica မွာ ႀကက္သီးေမြးညင္း ထကာ ေခါင္းနပန္းႀကီးသြားသည္...

"ဟင္"

Jessica တစ္ေယာက္အလန္႔တႀကား ေရရြတ္ လိုက္၏...... အေမွာင္ထဲတြင္ သူမထံသုိ႔ တည့္တည့္ ေလ်ွာက္လာေနေသာ အရိပ္ မည္းမည္းႀကီး နွစ္ခုကုိ ျမင္ေတြ႕လိုက္ရ ေသာ ေႀကာင့္ပင္......

သရဲေႀကာက္တတ္ေသာ Jessica တစ္ေယာက္ ေနစရာမရွိေတာ့...... အိမ္ထဲဝင္ရန္ စဥ္းစားေသာ္လည္း အိမ္ထဲ၌ မည္သူမွမရွိ... Appa; Omma နွင့္ ညီမျဖစ္သူ တို႔ကား မနက္ဟင္းခ်က္ရန္ အတြက္ လိုအပ္သည့္ ပစၥည္းမ်ား သြားဝယ္ေနသည္...... ထို႔ေႀကာင့္ အိမ္ထဲလည္း မဝင္ရဲေပ...... မီးဖိုရန္စဥ္းစား မိေသာ္လည္း ေႀကာက္လန္႔ေသာေႀကာင့္ ခံုေပၚမွ ေျခေထာက္ကုိ ေျမသို႔ မခ်ရဲ......

ႀကက္သီးမ်ား တျဖန္းျဖန္းထကာ ေဇာေခ်ြးမ်ား ျပန္ျပီး Toilet သြားခ်င္သလိုပင္ ျဖစ္လာသည္!.

Jessica မ်က္စိစံုမွိတ္ျပီး... ပါးစပ္ထဲေပၚလာ သမ်ွဘုရားစာကုိ အျမီးအေမာက္မတည့္စြာ တဖြဖြ ရြတ္ဆိုေနမိသည္...... အေပၚအက်ီ ၤထူထူႀကီး ေအာက္တြင္ ခႏၶာကုုိယ္ေလးကို က်ဳံ႕ေကြးထားလိုက္သည္......

အခ်ိန္မည္မွ်ႀကာေအာင္ ရြတ္ဆိုမိေနသည္လည္း သူမဘာသူမ မသိပါ. ဘုရားစာ ရြတ္ရလြန္း သျဖင့္ ပါးစပ္မွ အျမွဳပ္ထြက္ မတတ္ေေနသည္.

Jessica မရဲတရဲျဖင့္ မ်က္လံုးအစံုကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းဖြင့္လုိက္သည္...... ခုနက သူမေတြ႕ျမင္ေနရေသာ အရိပ္မည္းမည္းႀကီး နွစ္ခု ဘယ္ေရာက္သြားျပီလဲ......

အရိပ္မည္းမည္းႀကီးနွစ္ခုကားေပ်ာက္ျဖင္းမလွ ေပ်ာက္သြားေလျပီ...... သို႔ႏွင့္ Jessica စိတ္သက္သာရာရစြာျဖင့္ ေလပူတစ္ခ်က္ မႈတ္တထုတ္လိုက္သည္......

Jessica- ဟူး......... ေတာ္ပါေသးရဲ႕ ...... ငါ မ်က္စိအျမင္မွားတာဘဲ ျဖစ္မယ္...

အေတြးမဆံုးခင္မွာပင္....... ေနာက္မွ......

"ဘတ္......"

Jessica- အား........................ Omma ......... (with Dolphin voice) ......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Voice- ေတာ္ပါေတာ့ နားအူ လွဘီ!,

အသံႀကား၍ Jessica လွည့္ႀကာ့္လိုက္ေတာ့...

သူမအခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းမ်ား ျဖစ္ႀကသည့္ Tiffany နွင့္ Sooyoung ...... ပင္.........

ထိုအခါမွ Jessica သေဘာေပါက္ကာ Tiffany နွင့္ Sooyoung တို႔နွစ္ေယာက္အား အသံကုန္ ဟစ္ကာ ပဲြႀကမ္းေတာ့သည္......

ယခုေတာ့ Sica ၏ ေႀကာက္စိတ္တို႔မရွိေတာ့...... ခုနက ျခာက္ကပ္ေနေသာ အိမ္ေလးသည္...... Jessica ၏ Tiffany တို႔အတြက္ ေမတၱာပို႔သံ ရယ္သံတို႔ျဖင့္ လႊမ္းမိုးေနျပီ တကား.........

~~~~~~~~~THE END~~~~~~~~~~~

ပ်င္းရို႕ရြႀကည့္ထွာဘာာာ ပလံုပလန္ ကုိယ့္ bias ကုိ နွိပ္စက္က်ိထွာာ

CAREFUL.........CAREFULWhere stories live. Discover now