Sidste uge

100 4 1
                                    


( DN) er lige vågnet, sad på kanten af min seng

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( DN) er lige vågnet, sad på kanten af min seng.

jeg var meget træt havde næsten ikke sovet i nat i tanken om denne dreng, han hedder Anthon. Han er bare så dejlig og sød at kigge på, han går i min klasse. Jeg rejste mig op og tog noget tøj på, tog bare et par shorts på og en t-shirt på, det var sidste uge enden sommerferien og det var jo godt, men adlligvel ik, for så fik jeg ikke Anthon at se i fucking 6 uger.

Jeg var ude og gå med hunden iden jeg skulle i skole, jeg bor på gaden vedsiden af den gade Anthon boede på. Jeg kom gående ud mod vejen og drejede til højre 

"Ej undskyld2 var der er der sagde 

" kiggede op og sagde det er helt i orden" sagde jeg

"Gud hej (DN) sagde Anthon"

"Ej hej Anthon" sagde jeg og blev lidt rød i hovedet

Vi stod og snakkede og aftalte og følges i skole. så jeg skulle lige hjem og hente min taske og give hunden mad også skulle vi mødes kl 07:30 ved gentofte skole.


    *********(Anthons synsvinkel)*********

Jeg kom gående fordi jeg skulle hjem til Thor, der havde jeg glemt min taske igår, jeg støde ind i (DN), jeg kiggede på hendes smukke naturlige ansigt, hun så bare så dejlig ud og vi aftalte og følges i skole. 

Jeg stod ved gentofte skole, lige plusligt kunne jeg mærke der var en det kom bagfra og tog hænderne rundt om min mave " Gæt hvem?" sagde Anthon "Gætter på Anthon" sagde jeg. Vi gik op til Bernstoffvej st. satte os ind i toget, " Vi tager lige lorte med på vejen" sagde Anthon "Lorte" sagde jeg og grinte " ja lauge" sagde han " nårhhh" sagde jeg og grinte mere. Lauge hoppede på toget fra Jægersborg st. Han fandt os " Hey anth" og (DN) sagde han " Hey Lorte" sagde Anthon og jeg i kor, vi grinte.


Vi steg af toget og gik op til skolen.



Er det dig jeg elsker? - Anthon EdwardsWhere stories live. Discover now