♥1♥

112 7 2
                                    

Selam umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote istiyorum Lütfen beni kırmayın. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Merhaba ben Ada Duran. Eziğin önde gideniyim. Annem ve babam yok. Niye diye sorarsanız beni istememişler. Ve beni yetimhaneye bırakmışlar. Adlarını bile bilmiyorum. Onlardan nefret ediyorum. Kısaca giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir. Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.

Onlar beni kaybedeli tam 17 sene oldu. Yani lise üçüncü sınıftayım. Devlet okulunda okuyorum. Fazla arkadaşım yok yetimhanede de okulda da bütün arkadaşlarım 'merhabalık' o kadar şikayetçi misin derseniz değilim. Şu an çok mutluyum. Çünkü yetimhaneden atılmak için bir senem varken yani (atılmak derken 1 sene sonra reşit oluyorum ya o manada) .

Neyse yarın çok zengin bir aile beni evlatlık edinecek. Aslında bir tane benle yaşıt kızları varmış. Fakat ikinci çocukları olmuyormuş. Ondan dolayı kızına hem arkadaş hem kardeş olması için onunla aynı yaşta yani o ben oluyorum. Beni evlatlık edinmek istediler. Ben böyle anlatırken

"Hey kime diyorum. Beni dinliyor musun Ada" dedi Tuğçe

"Tamam ya burdayım sen ne diyorsun? "dedim.

"Çantanı hazırlayalım diyorum. Hani yarın gidiyorsun ya. " dedi Tuğçe.

"Eğer dedikleri gibi zenginlerse bence o eski kıyafetlere hiç gerek kalmaz. Yani gerek yok canısı. " dedim.

"O zaman senin kıyafetlerin benimdir ona göre. " dedi Tuğçe.

"Tamam al senin olsun hadi kızların yanına gidelim de ben vedalaşayım. " dedim. ve kızların yanına gittik.

Hepsine tek tek sarıldım ardından ağlaşmalar vb. Sonra son kez yatacak olduğum odaya gittim ve saate baktım. Yanlış anlamayın duvar saatine ne yazık ki telofonum yok. Saat 23:37 hemen yatağa girdim. Sonuçta yarın yorucu bir gün olucak. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Küçük SırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin