♥2♥

83 7 0
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote atarsanız sevinirim. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sabah çok erken uyandım. Sonuçta artık bu yetimhaneden kurtuluyorum. Erken uyandığım için hemen banyoya girdim. Yoksa onca kızın içinden gelicek diye bekle. Banyodan çıktım, saçımı taradım. Üstüme asker kıyafeti desenli kıyafetimi altıma gri tonlarında dizleri yırtık pantalonumu giydim. Ayağıma da beyaz spor ayakkabımı giydim.

Ardından Müdüre beni odasına çağırdı. Yeni ailem beni almaya gelmiş. Kadın çok güzel adamda çok yakışıklı. Çok güzel bir çift.

"Ada gel bak bu çift senin yeni ailen Ali Bey ve Gülnaz hanım gel onlarla tanış. " dedi müdüre. Bende gittim ve ellerini sıktım.

"Merhaba tanıştığıma memnun oldum Ali abi ve Gülnaz abla. " dedim.

"Bizde memnun olduk. Çok güzel bir kızsın. Eğer hazırsan eve gidelim sonra alışveriş falan daha çok iş var anlayacağın tatlım. " dedi Gülnaz abla.

"Tamam Gülnaz abla ama ben yanıma kıyafet almıyorum sorun olur mu? " dedim.

"Yok canım hiç sorun olmaz biz sana birşeyler aldık. Canın istediğinde zevkine göre sen alırsın. " dedi Gülnaz abla kanım ısındı bu kadına acaba kızları nasıl biri?

Arabada giderken

"Kızım diye demiyorum çok huysuz ve gıcıktır. Bu nedenle hiç arkadaşı yok ama turuncu saçlı çok güzel bir kız. Şimdi eve gidince seninle de kavga eder falan aldırma tamam mı? dedi Gülnaz abla.

"Tamam sorun değil Gülnaz abla" dedim. Çantasından bir telefon çıkarıp inanmıyorum iphone 6s

"Ha bu arada bu senin yeni telefonun al bakalım. " dedi Gülnaz abla. Toz pembe renginde çok güzel rüyamda bile göremeyeceğim telefon şimdi ellerimin arasında. Çok güzel bir duygu.

"Çok teşekkür ederim. Çok düşüncelisin Gülnaz abla. " dedim.

"Rica ederim daha neler neler alacağım. Artık benim kızım olduğuna göre" dedi Gülnaz abla sustum ne diyebilirim ki içim ısındı. Ali abide araba sürdüğü için bize gülümsemekle yetindi. Kızlarını çok merak ediyorum.

"kızım biraz kıskanç ve gıcık hareketlerde bulunabilir. Üstüne alınma sana özgü bir şey degil. " dedi Ali abi. Gülümsedim.

"Adı ne sizin soyadınız ne öğrenebilir miyim? " dedim. Önce gülümsedi sonra

"Kızımın adı Nil biz kendi soyadımıza göre araştırdık. Yani seninle aynı soyadı taşıyoruz. Duran soyadımız. " dedi Ali abi.

cok şaşırdım demek bu kadar arastırmışlar nihayet eve geldik. Yok bu ev değil villa muhteşem. Bana odamı gösterdiler. Bayıldım. Kızlarını görmek istiyorum fakat çok yorulduğumu hissettim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Küçük SırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin