maç

10 1 0
                                    

"Pist çocuk topu atsana " siyerek onumde dikilen cocuga sabirsizlikla bakmaya başladım. O küpe neydi ya oyle ben bile küpe takmiyorum. İtici. Neyse ben hala cocugun topu bizden tarafa atmasını bekliyorum cocuk birden bizden tarafa döndü ve ayaginda topu sektirmeye basladi. Bizim takımdan kızlar bunun yakışıklılığı falan hakkında konuşmaya başladılar. Tamam birazcik(!) yakisikli olabilir. Kizlar fisir fisir konusarak gulusurken onlara dondum ve cocugun duymayacagi bir şekilde konusmaya başladım. "Biraz daha konusur ve bu duyarsa sizi bu saha cevresinde 10 tur attiririm adami hasta etmeyin kapayin cenenizi" dedigim an yapacagimi bildikleri için hemen cenelerini kapatmuslardi. Biz kiz futbol takimiydik ve gercekten iyiydik il birinciligimiz falan vardi. Ve hepimiz ayni mahallede oturdugumuz icin gece gec saatlere kadar mac yapardik bazen erkekler falan katılıyordu daha da eglenceli oluyordu. Hele bir de sonunda onlara kola ismarlatmakla daha bi guzel oluyordu. " pist artist bittiyse şovun topu alabilir miyim artık " dedim bıkkın cikan sesimle. O da ayagiyla topu kaldirarak tek elde tuttu. Waw kabul havaliydi. "Şov yapmiyordum emin ol istesem bundan daha da yüksek rekor kirabilirim" dediginde tek kaşımı suphe ile havaya kaldırdım. O zaman eglence zamani. " var mısın iddiasına " dedigimde o da ayni sekilde tek kasini kaldırdı ve beni bastan asagiya süzdü. Bu beni küçük mü görüyordu. " varım " dediginde gözlerim hırsla parladı. " alirim 50 kagidini " dedigimde once sasirsada sonra sanirim yenecegini zannederek kabul etti. Bayan oldugum için oncelik benimmis. O yuzden ilk ben başladım. 1-2-3-4-5-6-15-18-32-100-150-200. Sonunda yorgunlukla kendimi yere attım. Yalniz ayaklarim fena aciyordu. Bizim artist bana şok gozlerle bakiyordu. E oglum ben kucuklugumden. Beri futbol oynuyordum. O da topu alarak sektirmeye basladi. Iyiydi. Ama benim kadar degil. 1-2-3-4-98-100 ve cocuk pert. Nihaha zafer çanlari calsin. Elimi bir sey ister gibi ki bir sey istiyordum uzattim ve beklemeye basladim. O da hatirlamis olacakti ki elini cebine atarak 50 kagit cikardi. Parayi 'Allah bereket versin' der gibi yüzüme sürdüm. Cunku o haraket bana cok itici geliyordu ve maksat pisliklik. Tebrikler diyerek yanimdan uzaklaştı. Ben gülerek arkami döndüğümde butun kizlar hala cocugun arkasindan bakıyorlardı. "Pist lan dönün önünüze size cükolata alacam" dediğim anda hepsi birden kemik görmüş kopek gibi bana döndü hep beraber cikolatalarimizi yedikten sonra herkes yoruldugu için evlere dagildik. Eve gittikten yarim saat sonra banyoya girdim ve daha havalar soguk oldugu icin geceligimi altima pofuduklarimi uzerime de yünlü kazagimi giyerek yatagima dogru dera calismak icin yuruyordum ki bir ses duydum. Bizim buralarda apartmanlar birbirine o kadar yakindir ki pencereden sealensen haberlesicen herkezde tanidik oldugu icin boyle haberlesmeler oluyordu. Bazen kulak msafiri olup dinliyorduk sonra satasiyor en az yarım saat didisiyor sonra evlere giriyorduk. Sesler hala gelmeye decam edince odamin balkonuna ciktim ki ne goreyim. Bir saat once 50 kagidigini aldigim bizim artist. "Annem seni cagiriyormus bi gelcekmissin" diyerek iceriye girdi. Senin egonun duvarlarini senin uzrine yiksinlarda altta kalip geber emi! "Gelcekmissin ne lan " diye soylenerek karsiya gectim. Kapi bir calista acildi. Cok tatli bakimli bir kadin " hosgeldin kizim ben Semra Cenk'in annesi. Az onceki kabaligindan dolayi kusura bakma eve gelirken tatsiz seyler yasamis o yuzden sinirli. Ben sey dicektim benim oglan buralari fazla bilmio malum yeni tasindik sen yarin onunla okula gidermisi " diyemeden Cenk kapida belirdi "ya anne ben bulurum niye anlamiyosun" diyerek soyleniordu. " tamam teyzecim ben onu yarin okula götürürüm " diyerek cebapladim. Kadin gulumseyerek iceriye gitti. " hem belki cikista yine mac yapariz ha bizim kizlar cikolatalari cok begendiler" dedigimde once bozuldu sanirim sonra ssiritti pis pis. " futbol maci degilde cift kale mac yapalim ne dersin komsu kizi?ha? Hemde benim odamda" dediginde ben mora terfi etmis saskin bir sekilde ona bakiyordum " neyse yarin 7 de cikarim sende cik hadi gorusuruz " diyerek kapiyi yuzume kapatti. Bense yerimde kuduruyordum. O bana ne ima etti. Uyuz ,gerizekalı. Görürsün sen diye soylenerek eve gidip kendimi yataga attim ve onun hakkinda haince planlar dusunmeye basladim. Intikamim kotu olacaktı.

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin