okul..

6 1 0
                                    

Sabah  kalktigim zaman saat 7e geliyordu. Once sakince hareket ediyordum ki aklıma Cenk gelince oldugum yerde kalakaldim. Ah , ne güzel bir de Cenk beyimizi okula götürecektim. Hizla banyoda işlerimi hallettikten sonra uzerimi giyindim.  saçlarımı arkadan örerek yanima aldim ve bir tutamini onumde bıraktım.  hizla kendimi evden disariya attım. Kapıda beni bekleyen Cenk oflayip puflayarak bana döndü. " nerdesin sen ya ağaç oldum burda" dediginde icimden 'beter ol emi' diye geçirdim " beklemeseydin abi ben mi dedim bekle diye sorsaydin cocugun birine okulu tarif ederlerdi" dedigimde ' sen salak misin' bakisi atti. " annem illaki de senle gitmemi soyledi kayip falan olurmusum" derken umursamaz bir sekilde konuşuyordu. " hadi o zaman beni takip et" diyerek okula dogru yürümeye başladık. Okula tam girdigimiz anda kizin biri durup dururken bagirmaya basladı " beni bu kız icin mi terk ettin Cenk benim neyim eksikti bundan?" dedigi anda kendimi tutamayarak" beynin" dedim. Kız şok gozlerle bana bakarak " sen ne diyosun ya"  diye resmen kedi gibi cirladi ve daha ben ne oldugunu anlamadan uzerime atladi. Ben tabi anin verdiği dalginlikla o üzerime atlayinca yere düştüm. Kiz üzerime çıkmıştı ki ben soktan kurtularak onu yan belinden tutup yere yapistirdim ve karnının uzerine oturdum. Saclarindan tutarak kafasını yere vurdum 2 defa. Tam burun köküne bir tane yumruk geçirdim. Altimda etegim oldugu icin fazla uzatmamaya karar verdim. Ve kiza konuştum " eger. Bu saatten sonra benim ile ilgili bir cümle kurarsan seni ciktigin yere geri sokarim. Ha şu küpeli konusuna gelince biz onla sevgili falan değiliz. Beni bu mevzuya dahil etme ne bok yersen ye hadi şimdi ikile" diyerek kızın üzerinden kalkmistim ki hocanın "Mira çabuk buraya gel" demesi bir oldu.  yapacak bisi yok insallah ceza almam.
-Kızım bu kaçıncı hic mi akillanmican sen daha ne yapalim biz sana kac defa dedim kavga etme diye?
-Hocam valla benim bi sucum yok bu kiz geldi uzerime atladi ne diyeyim ellerimi kaldirayimda daha rahat dov mü? Butun suç onun eger benim olsaydi soylerdim hocam biliyorsunuz ama bu defa kokten uca ben hakliyim. Kusura bakmayin ama bi daha olmicak.
- tamam olursa fena bozusuruz. Dedi ve ben de odadan çıktım. Kapida bir adet Cenk beni bekliyordu. Bakalim ne anlatacakti? Sinirle bunu spor salanuna çektim. " senin derdin ne kızı ne hale getirdin. " ben de daha da sinirlendim ne yani simdi bu suçlu oldugu halde beni mi suclu ilan ediyor. Baslarim boyle isin adaletine" sen ne diyosun ya senin yuzunden ben mudure yarim saat boyunca neredeyse hesap verdim. Hem o kiz benim uzerime atladi ben mi dedim gel benim uzerime atla diye sende gelmis sanki ben sucluymusum gibi benden hesap soruyorsun" dedim. " evet soruyorum cunku o benim eski kiz arkadasim ve sen ona boyle davranamazsin. Özür dileyeceksin" dediginde sinirle resmen haykirdim. " asla ama asla oyle bir sey yapmicam. " dedigimde " yapicaksin hemde it gibi" dedi ve yürümeye başladı. Intikam sayisi 2ye cikti. Yanima gelen basketbol topu ile aklima haince fikirler akin etti. Neden bu sayiyi bire indirmiyorum ki. Tam ileri geri yapan kapinin yanina gelince kafasina basket topunu geçirdim. Bu boyle bir şey beklemediği  icin kapiya kafa atti. Kapi cok gitmedigi icinn azcik acildi ve bir de o vurdu. Ben salonda haykirirken bu ates sacan gözlerle bana bakiyordu. Ben karnimi tutaraak gülüyordum. " bunun acisini fena cikaricam seni salak komsu kizi benimle ugrasmayacaktin" dediginde 'hehe'  bakisi atiyordum. En fazla ne yapabilirdi ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin