Harry Potter

217 5 4
                                    

Aceasta poveste extraordinara reflecta curajul unui tanar baiat,Harry.

In varsta de 7 ani acesta locuia intr-o casa cu parintii lui vitregi care nu-l iubeau deloc pe acesta si il tratau cu foarte mult dispret,preferatul lor fiind propriul lor copil caruia ii faceau toate poftele.

Intr-o buna zi cei patru s-au dus la gradina zoologica,unde Harry era cel mai incantat de un sarpe pe care il privea cu multa intelegere si istetime.Dar fratele sau vitreg la dat arautacios la o parte pe acesta dorind sa se uite el la sarpe.Nervos pe acesta,Harry da nervos din maini,iar pentru un moment geamul de la sarpe a disparut miraculos,iar acesta a invadat in timp ce fratele sau a cazut dramatic in culcusul sarpelui,geamul revenind inapoi.A fost ceva cu adevarat surprinzator pentru tanarul Harry.O alta intamplare misterioasa s-a petrecut acasa unde Harry a primit o scrisoare importanta pe care insa nu a putut sa o deschida deoarece tatal lui vitreg nu i-a dat voie.

Dar intr-o seara de tunete si fulgere in casa a sosit un om.pe nume Hagrid care i-a spus lui Harry ca este magician si ca locul lui este la Hogwarts,scoala de magii si farmece.Cei doi pleaca spre Hogwarts unde Harry este tratat cum se cuvine si unde isi face prieteni foarte repede,pe Ron si pe Hermione.

Acolo acesta este intampinat cus se cuvine de toti,dar mai ales de directorul scolii,profesorul Dombledore.Curios cum de toata lumea il cunoaste si de unde,acesta afla de la Domledore ca el a fost singurul care nu s-a temut cand era mic de Cap-de-Mort ca toti ceilalti si ca acesta i-a omorat pe parintii lui,dar apoi se spune ca a murit si el.

Cand se stabilesc taberele la Hogwarts acesta ajunge la cercetasi alaturi de prietenii sai.

Mai tarziu Hermione afla ca la Hogwars exista o piatra filozofala care indeplineste vise si prnesc in cautarea acesteia.Dar cand a ajuns in locul unde se afla piatra acesta

l-a intalnit pe Cap-de-Mort inpersoana unuia de la Hogwarts.Pentru a obtine piatra trebuia ca acestia sa se uite intr-o oglinda care iti arata gandurile tale acunse pe care vrei sa le obtii.Cu ajutorul oglinzii si a increderii in sine,Harry obtine piatra si il infrange pe Cap-de-Mort cu mult curaj si incredere,aceasta fiind in final distrusa pentru siguranta tuturor.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 15, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Harry PotterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum