1 × αŧαηψ

132 12 3
                                    

 *atany=amíg tartanak a nyavalyáim
( mivel teljes részekhez rövidek ígyjobbnak
találtam ezzel
a szóval jellemeznia dolgot,
mintha
csak jeleneteklennének)

- Tate! Taateee! - a lépcsőn felrohanva az összes szobába belestem és fennhangon elvinnyogtam ezt a nevet, bár tudtam, hogy nem fog rá válasz érkezni. Mióta eszemet tudtam odavoltam az ijesztő, nem mindennapi dolgokért, melyektől mások hátán felállt a szőr, és akkoriban halálosan szerelmes voltam a Foxon futó Amerikai horror sztorinak nevezett sorozat szőke pszichopatájába, Tate Langdonba. Bár az egész egy előre megrendezett, színészek által eljátszott mese volt, mégsem Even Peters lett fontos szívemnek, oh nem, szó sem esett ilyenekről, engem nem hozott lázba a színész, nekem Tate kellett. Tate a szellem. Persze tisztában voltam azzal, hogy ebből nem lesz semmi sem. Szellemek nem léteznek. Helyette kiéltem magamban a rajongást néhány kósza, a falaknak és ablakoknak intézett szóval, majd éltem tovább életem az eleven emberek társaságában, míg egy nap meg nem láttam, hogy a sorozat első évadában szereplő Gyilkos ház be nem került az ingatlanpiacra.
- Calla - a hangra megfordultam és kihívó vigyorral mutattam körbe.
- Tiffany ablakok és lámpák, freskók, hat hálószoba és öt fürdő, billiárdszoba és zenestúdió no meg a "Gyilkos ház" cím - annyiszor olvastam végig a kocsiút alatt az erről szóló prospektust, hogy szinte az egészet kívülről fújtam, és ezt nem féltem a bátyám orrára kötni. Ő csak a fejét rázta, félhosszú, fekete tincsei hevesen az arcába szálltak. Úgy nézett rám, mint egy gyerekre, mindig úgy nézett azokkal az aggódó kék szemekkel.
- Dilis vagy.
- Csak kicsit megszállott. Egészen más a kettő - dőlök a falnak, kinézve az ablakon. - Gondolj bele, hányan álltak itt és nézték az utat, képzeld el, ahogy ezren nyüzsögtek a házban, és...
- ...és ez most mind a tiéd, tudom. - ráemeltem tekintetem. Vajon ezt hányszor mondhattam el neki, hogy képes volt a szavaimba vágni, csakhogy előbb be tudja fejezni a gondolatmenetemet?
- Kész a vacsora. Az új házvezetőnő jól kitett magáért - Carter mindig is tudta, hogy kell terelni a témát.
- Új házvezető?
- Egy vörös hajú nő, cselédruhában meg minden. Mintha csak az egyik pornófilmből lépett volna elő 
-Szóval Christophernek is tetszik a ház...- vontam le felsóhajtva a következményeket.
- Meglesed mennyire?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

American nightmareWhere stories live. Discover now