HARLEY'İN AĞZINDAN :
Anne ve babamız sürekli konuşur, banyoda, mutfakta, telefonda ve hatta tuvallette bile. Bize sürekli öğütler verirler.Bugünün tek farkı Hadley ve benim işe başlayacak olmamız. Aslında evden farklı bir yer olacağını sanmıyorum. Ne de olsa babamın şirketi.Her zaman ki gibi öğüt vermeye başlamışlardı. O sırada galiba aynı düşüncelerdeydik, hiç ukalalaşmadan onları dinlermiş gibi yaptık.
-Evet baba dedi Hadley
-Tamam anne dedim bende
-Anladım baba dedikten sonra Hadley gözünün ucuyla bana baktı son söz bana kalmıştı.
-Söz veriyorum anne dedim usulca, ikimiz de patlarmışçasına gülmeye başladılar. Kahretsin! Tam anlamıyla büyük bir pot kırdık!
-Jake hayatım bunlar bizi dinler gibi yapıyorlar.
Annemin de dediği gibi babamın adı Jake'ti, Jake Ryder. Evet evet o tanıdığınız Jake Ryder birçok ünlünün plak şirketi. Aslında o kadar büyük bir alana sahip ki. Her türlü dans çalışmaları, klip çekimleri, ses koçluğu ile birlikte pratikler.. Aklınıza gelebilecek herşey. Bugün babamın şirketinde dans antrenörlüğü olarak işe başlayacağım aynı zaman da Hadley de. Annem bu sırada muhteşem öğütlerine devam etmeye başladı:
-Robot gibi cevap vermeyi kesebilirsiniz artık kızlar. Geleceğiniz söz konusu değil mi? Ve siz hala bizi dinlemeyin. Herneyse bayanlar boş laf etmeye gerek yok sadece kendinizi orada göstermenizi istiyorum. Onları Ryder kasırgasına uğratın ki babanız sizi gururla gösterebilsin. Ve son bir şey daha kavga etmeyin, lütfen. 20 yaşınıza gelmek üzeresiniz fakat sürekli kedi köpek gibi didişiyorsunuz. Bu lafım her ikinize de.Şimdi odalarınıza çıkın çantalarınızı alın biz babanızla arabada bekliyoruz.
Hızlıca ikimizde odalarımızdan çantalarımızı aldık. Herşeyi kontrol ettiğimden emin olmalıyım ki.. bir dakika bugün ilk iş günümüz olduğuna göre Hadley ile yaklaşık 1 ay öncesinden bugünü ilk gün şakası ilan ettik tabii ya.Kafamın odamın kapısından fark edilmeyecek şekilde çıkardım. İşte bu! Çantası hala odasının kapısının önünde. Şimdi merdeivenlerden inmeye başlarsam annemin bugün işin yaptığı içeceğini mutfaktan alıp Hadley'nin ayakkabısının içine boşaltabilirim.Hızlıca merdivenlerden inip mutfaktaki şişeyi alıp Hadley'nin ayakkabısının olduğu yere doğru yöneldim. Şişe de bir tane damla bile kalmayana kadar boşalttım.Şişeyi ayakkabılığın içine koymak zorunda kaldım. Evet burdan anlaşılıyor ki Hadley bu ayakkabıyı giydiği an beni öldürecek. Dudağımı sıkarak beklemeye başladım. İşte beklenen an! Ayakkabılarını giyer giymez kafasını bana doğru döndürdü, tanrım onu daha önce hiç böyle sinirli görmemiştim.......
Eveet :D İkinci hikayem konusunda fazlasıyla heyecanlıyım :D Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ryder Twins
FanfictionBirbirinden yetenekli ikizlerle tanışın! Onlar danslarıyla herkesi büyülüyor! Aralarının çokta iyi olduğu söylenemez tabii araya bir erkek girerse bu durum daha kötüye gidebilir. Herneyse Hadley ve Harley'e merhaba deyip fazla spoiler vermeden hikay...