"İnanmıyorum Cemre. Türkiye'nin en iyi konservatuvarını kazandın ama sen gitmeyeceksin öyle mi?" dedi Merve. Moralim bozuk olmasaydı kesinlikle Merve'nin bu yüz ifadesine katıla katıla gülerdim.
"Daha kaç kere onaylamam gerekiyor?" dedim bıkkın bir şekilde.
"Onaylamayana dek."
"Merve, annem ve o üvey bozuntusu eşi izin vermezler, bunu sende biliyorsun."
"Biliyorum ama ikna etmeye çalışsan ? Bu fırsat bir daha gelmez." dedi. Dayanamadığım o köpek yavrusu bakışlarını atarak.
"Ya tamam bakma öyle edemeyeceğim ama şimdiden söyleyeyim umutlanma o kadar. Hadi saat geç olmuş, ben eve gidiyorum." Merve'yle vedalaştıktan sonra eve doğru yürümeye başladım. Eve geldiğimde annem ve üvey bozuntusu oturmuş dizi izliyorlardı. Annem geldiğimi görünce gülümsedi. Ben de ona gülümseyip elim ile yukarıya gelmesini işaret ettim. Odama çıktım birkaç saniye sonra da annem geldi.
"Efendim kızım birşey mi oldu?"dedi telaşla.
" Anne ben sana sormadan konservatuvar sınavına girdim ve kazandım." Annem ilk başta bana bakakaldı, sonra da kahkaha atmaya başladı.
"Bir an gerçekten inanıcaktım Cemre, hadi söyle beni neden çağırdın?" dedi
"Anne ne şakasından bahsediyorsun sen? Gerçekten kazandım diyorum."
"Cemre şamanın sırası değil kızım." dedi. Sinirlenmeye başlamıştı.
"Anne gerçekten kazandım. İstanbul'a gidip konservatuvar okumak istiyorum."
"Ne söylediğinin farkında mısın Cemre ? Konservatuvar okumakta nereden çıktı ? Sen ailemizi utandırmayacaksın ve baban gibi tıp okuyacaksın. Anladın mı beni !? "
" Benim babam öldü anne. O adam asla benim babam olamaz, bunu anla artık. " dedim ağlayarak. Ve bu sözlerimle annemden bir tokat gelir. İlk tokat..
"Cemre özür dilerim ben ne yaptığımın farkında değilim. Cemre gitme ne olursun anneciğim özür dilerim." dedi pişman bir şekilde. Hemen odadan çıktım merdivenlerden indim.
"Ne oldu kızım ? Neden ağlıyorsun ? " dedi üvey 'babam'.
"İlgileniyormuş gibi davranmana gerek yok. Birbirimizi tanıyoruz , itici gözüküyorsun." dedim bağırarak ve kapıyı çarpıp çıktım. Kesin kararımı vermiştim artık. İstanbul'a konservatuvara gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmeden Önce
Teen FictionHerşey o gün başladı... "Ne dediginin farkında mısın Cemre ? Konservatuvar okumakta nereden çıktı ? Sen ailemizi utandırmayacaksın ve baban gibi tıp okuyacaksın. Anladın mı beni !? " " Benim babam öldü anne. O adam asla benim babam olamaz, bunu anla...