Един ден когато се връщах от учелище имах чуството,че някой ме следи обърнахсе и нямаше нигого.
Вече бях удома на вън валеше,седнах до прозореца и гледах на вън видях нещо да блести на клона на едно дърво загледах се беше нещо като ключ аз веднага излязах на двора одидох до дървото и се вгледах в клона на който видях предмета но нямаше нищо,аз се бребрах качих се в моята стая,саблякох си дрехите и влязах под душа.
Излязох от банята обух си бельото сложих си един сив клин и една сива блуза.
Легнах на леглото,взех си вазглавница на стената и се подпрях,взех сителефона и влязох в FACEBOOK но нямаше нищо интересно оставихго на берото и свалих вазглавницата и съм заспала.Сеня Ким:
Там имаше накъкъв знак който небеше познат на Ким и страшно сладко момче до нея но тя него познаваше него беше виждала нигога той беше рус с тъмно кестенява коса и сини очи и с една глава
по-висок от нея той дръгна да казва нещо.Но някой извика
-Ким,Ким,Ким ставай-това беше майка ми.
-Да!-казах аз с осмивка.
-Вечерята е готова слизай да ядеш-каза мама с нежен глас.
-Идвам.казах аз с осмифка.
Злазах ме доло и седнах ме да ядем,слет като се наядах ме си направих ме пуканки и седнах ме на дивана и си пуснах ме
,,ОТ ГЛУПАВ ПО ГЛУПАВ ГОГАТО ЛОИ СРЕЩА ХАРИ''
беше много хубав и много смеше,аз и мама толкова се смях ме,аз много обичах моментите с мама,аз нямам брат или сестра а баща ми замина за Америка и почти него виждам много ми липсва но той се бребира много рядко само за седмица или за 3,4,5дни и ми е много мъчно за него.
След 30минти говорене с мама се качих в мопта стая,облякох си пежамата и легнах и сазпах.Сенят на Ким:
В една стая с накакво момче същтнос е момчето от предишния сън на масата имаше същия знак които го имаше и на предишния сън
догава момчето щеше да си каже името но алармата на телефонаи звъна,и аз стнах,влязох в банята измих си зъбите,а после и лицето излязох и си облякох си сини дънки с светло синя риза и я запасах и си обух бели маратонки на ADIDAS зложих си якето взех си чантата и излязох,на път си купих закуска и по пътя сия изядох защоти нямах време да закусвам в къщи.
Минах напряко през една поляна и чух стъпки не само моите но имаше и друк обърнах се,огледах се но нямаше нигого бях само аз и никои друк,пристигнах в учелище влязох вътре.След няколко часа.
Аз се бребирах от учелище и отново минах на пряко и чух отнови стъпки обърнах се но нямаше нигого.
-Ехо имали нягого-попитах аз викайки.
-Да-кза мистериозния човек.
Кой ще е мистериозния човек?
Ще разберете в следващата глва.
YOU ARE READING
Тайствен Ключ
FantasyТази история се разказва за едно 16годишно мимиче на име Ким тя е пазитител на ключ но тя него знае всеоще също така е и безмъртна но негознае до един момент.