Това беше деректорката тя беше с черна коса и зелени очи.
-Е тили си Ким.-попита тя.
-Да-казах аз.
-Добредошла в египа.-каза тя.
-Трябва да говоря с теп Джак но на саме.-каза тя.
-Добре аз ще поразгледам-казах аз,и излязох разхождах се в коридора и видях голям прозорец и одидох до прозореца и погледнах гледката беше уникална
-Ким!-каза Джак.
-Да!-казах аз.
-Гледката е много карасива както теп.-каза той.
-Какво!?-казах аз.
-Ам.... нищо-каза той но аз го чух идеално.
-Искаш ли да одидем да хапнем.-попита Джак.
-Добре-казах аз и дръгнахме.
-Между другото къде отива ме?-попитах аз.
-Към асенсьора!-каза той.
-Неможели по стълбите?-попитах аз.
-Защо страхлита е?-попита той.
-Неее кой го е страх-казах аз и се качих ме, а след 1мин асеньора спря.
-Какво става и защо няма ток?-попитах аз.
-Защото тока спря?-одговори той.
-АВАРИНОТО ЗАХРАВАНЕ СЕ ВКЛУЧВЧ СЛЕД 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 АВАРИНОТО ЗАХРАВАНЕ СЕ ВКЛУЧИ.
И потеглих ме,зградата вече имаше ток и злязах ме от асенсьора.
-Нали каза,че нете е страх да се возиш в асенсьор!-каза той.-Добре излъгах но мислех че ще ми се смееш.-каза Ким.
-Защо да ти се смея?-попита той.
-Защото ме е страх да се возя в асенсьор.-одговирих аз.
След като се нахраних а Джак не аз реших да се разходя и видях,че една врата беше леко отворена и реших да вляза,а след като влязах и видях една стъглена котия и отново имаше отново зладна табела на която пишеше Ким но ключ нямаше обърнах се към вратата а после към котията и имаше ключ аз се очудих и отидох там махмах капака и щях да пипна ключа.-Не!-извика някои,а аз се обърнах.
-Кой е там?-попитах аз,той беше облечен с черна роба и с голяма качулка и тръгна да я маха.
Кой седеше там и кой беше ще разберете в следваштата глава.
BẠN ĐANG ĐỌC
Тайствен Ключ
Viễn tưởngТази история се разказва за едно 16годишно мимиче на име Ким тя е пазитител на ключ но тя него знае всеоще също така е и безмъртна но негознае до един момент.