Zajímavé setkání

49 3 0
                                    

Já se jmenuji Ski a žiju se svou rodinou v džungli.Rodiče mi řekli , že mám dávat pozor na vlky, protože jsou zlí nemilosrdní a můžou nás zabít no já tomu moc nevěřím. Můj mladší bratr Jack má rád všechna zvířata kromě hadů a pavouků , asi tak jako já. Rodiče mi zakázali chodit do hlubokého lesa ,protože tam je vlčí smečka , která by mě prý zabila. Jenomže já se nebojím , a tak jsem šel v noci jak všichni spali do lesa musím říct , že jsem se tak trochu bál , jelikož byla tma a já měl pouze baterku. Šel jsem opatrně a potichu. Jak jsem ušel přibližně 10 km uslyšel jsem kňučení a pocházelo to s velikého křoví, a tak jsem se tam šel podívat. Byl tam košík a v košíku bylo nádherné vlčí mládě. Chtěl jsem jít domů , ale nešlo to , protože když jsem se mu podíval do očí uviděl jsem smutek, a tak jsem si vzal potajmu domů. Dal jsem si nahoru na půdu kde jsem spal. Řekl jsem to Jackovi on slíbil , že to nikomu neřekne měli jsme takové sourozenecké tajemství.Byl to kluk a dali jsme mu jméno Akéla. Ukrývali jsme ho tam už rok a z něho je už mladý vlk pořád nádherný. Nikdy nás nezakousl jenom si s námi hrál. Tento vlk není nebezpečný a myslím si , že ani nebude. Jak jsme šli jednou s Jackem na oběd mamka se šla podívat nahoru na půdu zkoušeli jsme ji zastavit, ale nešlo to taťka se taky přidal a šli tam oba. Jak přišli dolů nic neřekli akorát to , že tam máme krásně uklizeno bylo to divné. Já a Jack jsme šli nahoru a Akéla se naštěstí schoval mezi plyšáky no měli jsme štěstí. Jednou jak jsme spali Akéla si lehl k naším nohám a spal, jenomže přišli rodiče uviděli nás a řekli ať to vysvětlíme no ,a tak jsme začali vysvětlovat. Jak jsme tak vysvětlovali stmívalo se a přišli rodiče Akély . Čekali pod půdou a vypadali mile naši rodiče řekli ať k nim nechodím já jsem , ale šel i s Akélou a zkoušel jsem se spřátelit , a tak jsem se spřátelil a vlci u nás bydleli. Rodiče byli překvapeni , ale to nevěděli , že matka Akély je zase těhotná.

Vlčí mláděKde žijí příběhy. Začni objevovat