Giriş

48 11 1
                                    

Tabii ki kursa yazılcaktım birtanecik aşkımın olduğu yerde benim bulunmam lazımdı.Üstelik hayatta Liam'dan sonra en sevdiğim şey yemek yapmak ve yemek yemekti. Kurs seattle da ben ise NY da olmama rağmen sevgili arkadaşım Taylorı bu kurs için ikna ettiğim için onunla gitmemde bir sakınca yoktu. Liam kim derseniz 17 yıldır( hayattım boyunca) sevdiğim çocuk, karşı komşum,sıra arkadaşım... İşte o kişi Liam Payne sesiyle harikalar yaratan ve binlerce kez beni kendine buyuleyen kişi şimdi aşçı olmaya merak salmıştı. Aslında ben yemek yapmakta ne kadar marifetlide olsam ona ders veremezdim bu yüzden aynı kursa yazıldık. Böylece her dakika yanımda olmasını ve onunla konuşma fırsatı yakalamıştım hem de bolca. Yemek yerken onu izlemek çok harika olacaktı. Onun kaslı muhteşem kolları aynı izlerken ağzımızın suyunu akıtan biscolata reklamlarında oynuyan kişiler gibi olucaktı. Tabii ki hayatım nutella biscolata reklamları ve Liam üçlüsünden oluştuğu benim tatlı alanında uzmanlaşmam gerektiğini bildiriyordu. Liamla bu konu hakkında konuşup onu ana yemek bölümünden tatlı bölümüne geçirmem lazımdı. Aslında şimdi konuşabilirdim de hem perdeleri kapalı hem de bugün çok yorulduğum için yarın konuşcam. Acaba ne oldu sorusu ne kadar kafamı kurcalasada uyumam gerektiğinin sinyalini gözlerim veriyordu. Gözlerimi kapatmam ile taylor ın odamda geç kaldın diye bağırması bir oldu. Selena uyan yoksa kursa geç kalıcaz diye bağırması ile kendime geldim. Aslında o benim için değilde Liam'ın kankası olan Harry'i görmek için bu kadar heyecanlıydı. Ama şuan beni kaldırmasıyla hazırlanmam gerektiğini anladım çünkü ilk günden geç kalmak ve liam'ı görememek ihtimali vardı. Aslında çok bi hazırlığım yoktu. Yemek yaparken rahat olmam gerektiğini düşündüğüm için bir jean kombini yapıp hazırlanmış oluyordum. Aslında daha sade takılırdım ama yeni bir başlangıç ve liam faktörü buna engel oluyordu. Taylora gelirsek o hayatında ilk defa yemek yapacağı için fazlasıyla süslü bir halde gelicekti. Aslında bunun için uyarırdım ama uykuma karşılık bir intikam almam gerekiyordu. O da ilk günkü rezillik olucaktı. Aslında rezilliktense sevimliydi ama o rezil olacağını düşünecekti. Neyse hazırlığımızı yaptıktan sonra kahvaltı etcektik çünkü bayağı bi yol vardı ve aç gitmek en son isteyeceğim şeydi. Babamın haftada bir hazırladığı pazar kahvaltısına oturup iyice bi karnımı doyurduktan sonra evden çıkıp taylorın range roverına bindik. Aslında bu arabanın aynısı liamda da olduğu için bu arabayla gidiyorduk bir nebi uğur yani. Arabaya atladığım sırada karşımda tatlı mı tatlı bir Liam Payne beklemiyordum demek ki Taylorcım bana küçük bir oyun oynadı aslında iyiki oynadı. Ama koskaca 5 saatlik yolda Liam'a bakmadan durmam gerekti yoksa bir daha gözümü alamazdım ve rezil olurdum. Bunu yapabilecek miydim hiç sanmıyorum ama onunla 5 saat sohbet edersem ağzımdan bir şey kaçırma ihtimalim ve kanka olma ihtimalimiz vardı. Ben bunların ikisinide istemediğim için kulaklıklarımı takıp " good for you" şarkısını son ses dinlemeye başladım. Ama aklıma geldikçe yüzüme aptal bir sıritış yerleştiğini zannediyorum çünkü ikiside bana bir açıklama bekler gibi bakıyordular. Hemen aklıma gelen ilk bahane olan şarkının sözlerini öne sürdüm. Tabii Taylor bana sinsi sıritıyordu anlamış olcaktı Liam'ın bana baktığını ve kurs için beni beklemesine sevindiğimi... Aslında ben onun gülüşünde öldüğüm için pek bana veya başka bir yere bakmasını umursamıyordum. Tabii bana bakması daha iyi başka kızlara bakıp onları gülümsemesiyle aşık etmemesi için. Zaten kurs süresince bir bahane bulup onun yanımdan ayırmamaya çalışcam. Aslında Liamcım zaten çapkın veya kız arkadaş meraklısı bir insan değil. Zaten hayatında bir kişiyle çıktı ve o da onu terk etti. Güveni de olmadığı için artık kendisini iyice dışarıya kapadı. Bazen grupları için şarkı yazıyor bazen de kendini anlatan kısa hikayelerle uğraşıyodu. Onun için aşçılık kursuna gitmek bile büyük bi adıma işaretti. İnsanlarla kaynaşması ve Danielle'yı unutması için yeni bir başlangıç. Sonunda kulaklık fikrinden vazgeçip uyuma taklidi yapmaya başladım çünkü hemen uyuyan bir insan olduğum için uyuyup bu baskıcı bakışlardan kurtulabilirdim. Ve şuandan itibaren 3 saatlik sabahtan alamadığım uykumu almak için uyuyacağım...
Gelecek bölümde görüşmek üzere

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hep Beraber Sonsuza Dek (Liam Payne)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin