Nustiu cum sa numesc capitolul ! Idei ?
Alarma aia aiurita suna de jumate de ora ! Saturata de ea arunc un fulger si nimereste in perete , evrika sa oprit !
Ma scol alene din pat si imi trag niste haine pe mine apoi deschid geamul , sar si aterizer drep in picioare ! Va intrebati de ce nu ies pe usa ? Pai sa intimplat ca niste ..... din cartier au vrut sa imi faca o farsa si miau luat cheile si mau incuiat de pe inafara si pun pariu ca va intrebati si unde sint parintii mei pai mam mutat pentru ca nu respecta intimitatea mea si drept cadou la petrecerea de 16 ani am vrut sa mut !
In timp ce va povesteam toate astea ajung la scoala dar oh nu din scoala iese fum sper sa nu fi facut fratemiu tocilar inca un experiment mirositor !
Intru in scoala si realizez ca rugaciunile miau fost ascultate si nu a fost fratemiu si bucatareasa de la cantina cafe se pare ca a dat foc bucatariei ! Din nou ! Cind ma gindeam la toate astea imi suna ceasul de buzunar asta inseamna o noua misiune ! Yey(sarcasm)!
Aha se pare ca casa Selenei Gomez este distrusa de un robot de 4m ?!!!!
Oh nu daca Doctorul Mayar are legatura cu asta ???Dctorul Mayar e un doctor malefic care are o ascunzatoare secreta care nu a fost descoperita inca , el uraste vedetele din nustiu ce motiv si am uitat sa va spun ca ca identitatea lui e secreta si nimeni nu stie cine e el cu adevarat
Ajunsa la casa Selenei ii trimit o unda electrica robotului insa nu lsm doborit deci se pare ca treaba se complica ! Acel robot se intoarce spreine si cu aceiasi unda electrica ma lasa lata jos apoi totul e negru .....
CITEȘTI
Voltaria
AdventureAici veti vedea povestea unei fete care dupa ce a fost lovita de fulger a descoperit ca are super puteri de care nimeni nu trebuie sa afle , dar datorita fulgerului sa trezit la realitate ! Aceasta fata se lupta cu toate pericolele care ii apar in...