Ne şuan ne yarın ne dün..
Hiç birinin anlamı olmamalı hayatta.Eğer benim gibi takıntılı biriyseniz muhtemelen en zor şeydir anlam yüklememek.Bir kişi,söylenen bir söz,yapılan en ufak bir yanlışa dahi anlam yüklerim ben.Sorun olarak değilde nitelendiririm aslında.Şimdi bir düşündük aa bende böyleyim ve bu huyumdan nefret ediyorum demeyin çünkü aslında bizim en kıymetli düşüncemizdir o,kısmen "takıntı" net olarak "düşünce ve tasarı".Eğer ben bir insana değer vermesem ve söylediği şeylerden yaptığı hatalardan bir düşünce oluşturup kafamda sonuç çıkaramazsam bir de üstüne oturup üzülecek birşeyse üzülmezsem ben olgun yapıda olamam ki?Etrafta 30 yaşına gelip sırf şu duyguyu tatmayıp,ölçüp biçmeden,acı çekmeden,duygu karmaşası yaşamadan saçma hareketlerde hayatta hala pembe gözlükle dolaşan o kadar kişi tanıyorum ki...Biliyor musunuz onlara gerçekten acıyorum ben.Belli bir düzeye gelmiş okumuş diplomasını almış kendi gibi genç bir nesili yetiştiren "bazı"dandirik öğretmenlerden bahsetmek istiyorum ilk.Şimdi baktığın zaman insan,ama görülen o degil maalesef.Karşındakine hayvana bakar gibi bakması,bağırarak birşeyi halletmeye çalışması en önemlisi ne kadar küçük olsada o kişiyi insan yerine koymayıp,sesiyle ukala konuşmalarıyla karşısındaki kişiyi bastıran tipler direk "dandirik öğretmen yani olmasada olur yada senden iyi esnaf olur yadaaa cahillikten ölüceksin be tiplemesine girer."Hayır sonra sen kimsin deyince zorlarına gidiyor bu tiplerin bay yada bayan öğretmen bunu siz öğrenciye zorla söyletiyorsunuz ötesi var mı?Bir de bunların ceza vermesi var güya disiplinli öğrenci yetiştirecek ya pabucumun beyni,dersi bitirir konuşur şak şak goy goy ondan sonra vay efendim niye toplanıldı çıkar çantandakinin hepsini...YA SEN HAYIRDIR?böyle mi disiplinli olucaksın ben böyle çocuk yöntemleri cezalarıyla mı sana saygı duyucam!En önemlilerinden biride okulun en cırtlak,saça,başa,pencereye,sınıfa,kıyafete karışan tiplerdir.Okulun hanım ağası ya kendileri koridorda avazı çıktığı kadar bağırır "midem bulanıyor açın şu pencereleri,kızım o kolye ne düğüne mi geldin!(kolyede düz ana baba yadigarı boyunda duran birşeydir halbuki),cevap verme bana!!!!"ya sen 26 yaşındasın yani bu benim dandirik sizinkilerinde katarsak yahu hiç mi empati kuramıyorsunuz be kardeşim!yaş 18 ne kadar ergen olsakta başta bahsettiğim duygularla bir olgunluğa ermişim çok şükür ben bile kurabiliyorum.Neden arkandan iyi ki tanımışım be bu hocayı demek yerine olmasaymış keşke pozisyonuna sokuyorsun sen kendini?Biz de genciz sende bu yollardan geçtin ne bu fütursuz davranışlar?Arkadaş ol bizimle,konuşalım,yardımcı ol haydi bırakırım seni sınıfta diye tehdit edeceğine yaparsın de bi tık daha kolay sor ne bu büyüklük sendeki?Sorsan 4 yıl okumuş,güzel bir puan çekmiş ama özel üniversitede okumus(küçümsemiyorum)benim özelde okuduğumuda o başıma kalkıyor sizinkini bilemem,4-5 yabancı ülkeye gitmiş,aklınca bilgili,kültürlü...
HADİ CANIM SENDE!
İnsana insan gibi davranamadıktan sonra cahilin en önde gidenisin sen benim gözümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü kal
Teen FictionHerkese inat yaşam,mutluluk,huzur..Hayat insanlardan ibaret değil.