1.KISIM
Size bir arkadaşımın bizzat yaşadığı hikayeyi anlatacağım .
O gün ...
Hergün ki gibi yine sıradan bir gündü Gizem için .Sabah erkenden iş , sonra ev...Başka ne olabilirdi ki yalnız bir kız icin . Yine de mutluydu .Işini seviyordu çünkü.Size ilk biraz Gizem 'den bahsedeyim .Gizem bir eğitimciydi , branş ögretmeni .Çok duygusal,en sevmediğim huyu da insanlara hemen inanıp güvenmesidir.Damar kızı deriz biz ona arabesk çok dinler .En çok sevdigi sey giyinip süslenip kuaföre gidip bütün bakımlarını yaptırıp gezip tozmak.
Herşey sınıfına derse girdiği arkadaşının sözleriyle başladı onun için...
Nasıll mı ? Şuan çok heyecanlıyım bende Gizem kadar..Çünkü Gizem her seferinde de kime anlatırsa anlatsın heyecanlanıyorum o anı yaşıyormuş gibi derdi hep.
Size ne kadar anlatsam da onun o anlatırken ki gözlerin icinde ki parlaklığı azdır.
Evet ...
Gizem'nın sınıfına branş dersi vermek için girdiği arkadaşı Verda'ydi. Velileriyle kaynaşmak adına kahvaltıya gitmişti. Ve orada velilerinden birinin annesi verda'yi çok sevdi çok beğendi ve kendi oğlu vardı kadının ve Verda'ya " keşke senin gibi bi kız olsa "dedi...Verda'nın da nişanlısı var tabi bu arada .O da" ben değil ama benim bir arkadaşım var bekar ,isterseniz onunla tanıştırayım" dedi Verda.
Sadece o gün kahvaltı da bu kadar konu geçmiştu hakkında Gizem'in...Sonra Gizem ve Verda arasında konu açılmıştı .Verda hemen bu durumu anlattı tabi ki .
Hatta face profiline girip ordan velilerinin kardeşini gösterdi Gizem'e.
Evet....Sonra Gizem' de baktı tabi ki...Kumaş pantolonu vardı üstünde açık mavi bi gömlek bi elinde tel , teline bakıyor , bi elinde sigara. yüzünü bile görmeden..
dedi kii
" iŞtee benimm evleneceğim kişi bu" şimdi tabi hakkinda yanlış düşünceler aklınızdan geçebilir doğal olaraktan ama Gizem hayatında ilk defa bir kişi hakkında gerçekten içinden gelerek bunu söyledi. Sebebini kendi de anlamış değildi .Yüzünü bile görmeden nasıl oldu anlamadi oda .Allah o an gönlüne bir sıcaklık verdi ve o cümle birden ağzından çıkıverdi. Bu duyguyu belki yaşayanlar bilir ama Gizem ilk defa yaşamıştı...Ve sonra diger resimlerine baktı ve gerçektende nasıl beğend içine sinmistii. Nasıl oldu oda bilmiyordu.Kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı . Sonra aralarında öyle kaldı konu .Verda Gizem'i onlara söylemişti ismini kahvaltı da. Ama ses yok .Gizem'i hiç görmediler .Sonra aradan zaman geçti .Yarı yıl gösterisi vardı. Ve gösteriye o begendigi çocuğun annesi ve ananesi babannesi de gelmişti Gizem'in
. Ama tabi onlar olduğunu gösteri çıkışında öğrenmisti .Aradan bir hafta daha geçti .Ve Gizem evdeydi...Verda Gizem' aradı heyecanla.""Sana süprizim varr, noldu bil bakalım ?" dedi.Gizem şaşkın anlayamadı ne olduğunu .Verda anlatmaya başladı.
Ve velileri aramış Verda'yı. Annesi cok beğenmiş çok sevmiş Gizem'i " hatta annem aşık oldu çok beğendi " demiş begendigi çocuğun ablası Selen . Gizem'le kardeşini tanıştırmak istediklerini söylemişlerdi. Verda da Gizem'in numarasını vermişti Selen hanıma.
Selen hanım Gizem'i aradı gösteriden tam bir hafta sonra .İlk annesiyle ve kendisi dışarıda buluşalım diye düşünmüşler , sonra dan da vazgeçmişlerdi. Sadece erkek kardeşi Deniz 'le Gizem'in tanışmasını istediler...
Evettt ...Gizem'e rüya gibi gelmişti..çünkü inanamamıştı .Hayaliydi .
Ve anlaştılar bulusmak icin.Gizem heyecandan ölecekti neredeyse. Hala şoktaydı Gizem. Çünkü gönlü bir kere akmıştı Deniz'e. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANFENDİİİ
RomanceKadın derin , adam yüzme bilmiyor... Gerçek yaşanmış """Tek taraflı bir aşk hikayesi"""