Sonra aradan günler geçti ..
Bir hafta , iki hafta derken bir ay oldu ve ses gelmedi Deniz'den .Gizem anlayamamıştı bu durumu . Bir yandan o kurduğu hayalleri bir yandan heyecanı bir yandan da Deniz'in ona hala dönüş yapmamasının gerginliği.
Aradan tam bir ay geçti ve Gizem artık beklemekten vazgeçti.
Ümidi kesmişti artık .
Birgün Gizem evde annesi ve babasıyla cok büyük bir tartışma yaşadı.Her aile de olduğu gibi sorunlardan biriydi. Sebebi neyse bu sefer Gizem 'in cigeri yanmıştı. Çok dokunmuştu ,agrına gitmişti dedikleri ve kaldıramadı saatlerce odasında sessiz sessiz gizlice aglamıştı o gece.
Sonra da secdeye yatarak ağlayarak saatlerce haykıra haykıra dua etmişti rabbine. Ama bu sefer ki duası farklıydı. Yllardır her zaman duasının kabul olacağına inanarak dua ettiğini ama gercekten inanarak , inandığını düşünerek etmemisti .Gerçekten inanarak dua ettiğini o gece farketmişti Gizem.
Son noktaya gelmişti artık .Tabi genç bekar bir kız olduğu için kaçış yolu olarak evlilik için dua etmesi tabi ki normal .Her zaman. " Allahım nasibim olan kişiyi en dogru zamanda karşıma çıkar diye dua eden Gizem bu sefer duasını değiştirip yarın nasibim olan kişi beni bulsun diye dua etmişti ısrarla yürekten inanarak.Çünkü ciğeri yanmıştı .ve "inaniyorum bulucak , neden bulmasin ki dua ediyorum. Olucak bulucak beni " diye gercekten duasını kabul olunmuş bilip te dua etti
Gizem .Tarih 13 şubat 2015 gecesiydi.
Ertesi gün oldu 14 şubat pazar günü. Tam da sevgililer günüydü .Gizem birgün öncenin üzüntüsüyle uyanmıştı bu sabah .Gözleri ağlamaktan şişmişti.
Annesi
evde değildi,babası da işe gitmişti.
Saat oldu 15:00 civarı.
Ve bir telefonnn...Deniz'in ablası. Kardeşinin buluşmak istedigini söyledi. Gizem şaşırtmıştı. Tam da o kadar inanarak dua etmişti o duasının arkasından ve dediği gün karşısına çıkması Gizem'i bulması tesadüf müydü? Tevafuk mu?
Yoksa gerçekten o Gizem'in nasibi miydiii? Bu sorular kafasında dönüyordu Gizem'in Ve kabul etti buluşmayı.
Heyecanla annesini aradı .Sonra abisini.Sonra en yakın arkadaşını ... Aceleyle hazırlandı .
Siyah kalem etek , siyah kadife kazak , kırmızı şal. Güzel bi makyaj .Siyah kolye .Kaşe li ve derili uzun pardesü , topuklu ayakkabılarıyla adeta göz kamaştırmıştı.
Ablası Gizem'i bir pastanenin önünden alacaktı. Hemen oraya gitti. Tam oraya geldiği anda ablası da geldi ve Gizem'i arabasına aldı.Gizem'i çok beğendiğini soyledi .Gizem çok utanmıştı o an .
Tabi ki heyecan var biraz da.Mekana geldiler Gizem ve Selen hanım. Deniz gelmemiş yoldaymış. Sonra o da geldi . Ve Deniz masaya doğru yaklaşmıştı.Masaya geldi sıcak bi merabalaşma güleryüzlü ve konuşkandı. Merabalaşmadan sonra oturdular.Selen hanım tanıştırdı.Konuşacak bişey bulamıyordu Gizem. Tutuklu kalmıştı. Saçma sapan konuştugunun farkındaydı.Hiç kendisi gibi değildi .Doğal olamıyordu kasılmıştı .Deniz de kıpır kıpır biriydi...Durmuyordu. Etraflarında ki herkes sevgiliydi. Bir çocuk geldi elinde güllerle masaya sevgililer günü dolayısıyla .Deniz'eyaklaştı .Elinde gül var gül satmak icin gelmisti yanına.Zorla aldırdı Deniz'e her ne kadar utansa da .
Ve Gizem'e gül verdi .Gizem de bi değişik olmuştu .O da utandı aslında.
Konuşma devam etti .Ayrılma vakti geldi .Gizem'i abisi Alp alacaktı .O koymak istedi ama kabul etmedi Gizem.Deniz Gizem'e abisiyle de tanışmak istedigini söyledi Deniz" vakit daha erken tanışalım otururuz" dedi.Gizem de " olur" dedi.
Abisi Alp geldi onunla tanıştılar. Baya anlaştılar .Alp'in gözü tutmuştu Deniz'i.Çünkü Gizem onun için dunya da ki en deger verdigi şeydi.Güvenmesi gerekiyordu Deniz'e.Alp konuştukça beğendi Deniz'i . Ve ona " bak ben seni sevdim .Kardeşim benim için cok değerli .Eğer ikiniz olursanız Allah nasip ederse sevinirim " Deniz de "inşallah abi" dedi.
Sonra ayrılar.Gizem abisigilde kalacaktı
o gece .
Evde yengesi Mine ve abisi anlatmasını istedi .O zaman nedense fazla etkilenmemisti Gizem.Daha doğrusu bisey anlamamıştı heyecandan .Ama yine de içi ısınmıştı.Abisi Alp'in de sevmesi onu daha da istekli hale getirmişti.
O gece heyecandan zor uyumuştu Gizem.
Ertesi sabah derin bir nefes alarak neşeli bir şekilde uyandı Gizem...
Aklına gelen ilk şey Deniz oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANFENDİİİ
RomanceKadın derin , adam yüzme bilmiyor... Gerçek yaşanmış """Tek taraflı bir aşk hikayesi"""