Hari First

27 3 0
                                    

~~Dasi run run run...
~~nan momcheul suga eobseo

Hyerin trus menutup jam yg baginya slalu menganggu ketenangannya di awal pagi...Huarggghhh!!!"dia terus bgun smbil menguap dan merengangkan badannya...slpas itu dia terus mencapai tuala n masuk bilik mandi..

~~~$K¡p~~~

Rin cpat turun n makan..nnti lmbat plak!!"jerit eomma hyerin yg bernama Pn bella..Ye rin nk turun ni!!"balas hyerin yg turun smbil mengikat rmbutnya yg panjang dgn gaya tocang kuda n pkai cap..Hyerin turun dgn berhati hati lalu menuju ke meja makan..Ni eomma masakkan kimchi ni...rin makan tau..jgn makan lmbat sgt..nnti kamu lewat plak nk pegi skolah.."kata pn bella.Nae eomma"jawab hyerin..

****Slpas selesai makan.....

Eomma rin pegi skolah dulu.."kata rin lalu bersalam dgn eommanya..
hati*2 rin..jga diri leklok.."jwab pn bella..nae eomma..bye bye..anneyeong.."hyerin mengucapkan slamat tinggal dan melambaikan tgn..pn bella pon melambaikan tgn kpada anaknya..*heyy,anak aq dh besar dh skarang..*bisik hati pn bella lalu masuk kedalam rumah setelah pandangan anaknya hilang di mata...

////Di XOXO High School..

Mana pejabat niyhh..aigooo,skolah ni dh lah besar..mana aq nk ca..

Buuukkkk!!!!

Aduhhh...sakitnyaaa..!!! -_-"kata hyerin smbil mengusap punggungnya yg sakit akibat jatuh...annyeong,yongsohae..aq tk perasan ko..mianhaeyo sesangatlah wei..nahh!!"kata jimin smbil menghulurkan tgnnya..Iesshhhh..paboyahhh...suka hati je langgar org..n one mor thing tk payah nk tunjuk gentelman sgt lah weihh..aq tk perlupon pertolongan hampehh kau niyhh"hyerin bangun dengan sendiri dan menepis tgn jimin yg ingin membantunya..Kayh fineee..lain kali ckap awal*2..buat lmbat aq masuk kelas je..!! '_' " jwab jimin dgn marah lalu prgi meninggalkan hyerin yg terlopong..what!!!"jwab hyerin n terus mencari pejabat..*aq nk tolong ko jual mahal..huh michin punya yeoja!!-bisik hati jimin..

Awak,ermm pejabat kt mana ekk??"tnya hyerin kpada seorang namja..ohhh,pejabat kt depan sana"kata namja tersebut..Ohh..thanks!!"hyerin jawab..btw awak ni budak baru ke??tk pernah jumpa pon??"jawab namja..nae,Park Hyerin imnida..call me rin"hyerin menjawab dn tunduk 90°..oh,kim taehyung imnida..juz call me v.."jwab v dgn snyuman yg manis yg boleh membuatkan smua yeoja cair..*asal dya ni kyeopta sgt niyhh..jap asal ngan aq niyhh..-bisik hyerin..
Oh btw tq for tnjuk mana pejabat..hrap jmpa lagi..annyeong!!"jwab hyerin n berlalu prgi..*cute nye dia..haihh,sekejap jeww chat ngan dya....huh-bisik v..

******************************

Mcm mana ep 1 niyhh..ok tak??..hope korang vote n comment lah ekk..jeball..gomawo kpada sesiapa yg read,vote n comment..bu baiii..

Ma True Love Is....[Hiatus]Where stories live. Discover now