Merajuk keww??

11 2 2
                                    

''''Smpai di rumaaaahhh

Eommaaaa..bwat pe tuu??"tnya rin smbil hug pn bella..allaaahh,rin jgn lah peluk eomma..eomma buwat keje niyhh.."jwab pn bella yg sedikit terganggu apabila rin memeluknya..
Lorhhh,baru je nk manja*2 ngan eomma..hurmmm"jwab rin dgn nada merajuk..eikk,merajuk ke??bukan eomma marah pon tpi klau nk manja*2 kawin lah cepat..hihihihi.."jwab pn bella smbil tergelak kecil dgn riak muka rin..bwo???andwaee..!!"jwab rin dengan nada tidak suka n mencebik..alolololo..eomma gurau je...meh sini peluk eomma..ala putri salju niyhhh..nk jadi elsa dh nnti niyhh.."pujuk pn bella (disney princess yg ada dlm cita ni tk ada kena mengena pon,tpi saje jeww letak)rin nk jadi princess eomma yg comel smpai bila*2.."kata rin dengan gembira..

~~~Dasi run run ruu...

Rin telah membaling jamnya ke bawah..ieyshhh,menyemaklah ko..!!!"kata rin dlm keadaan mamai...n marah..huhuhuhu..

////Di rumah Jimin

Oggedek..gedek..

Huargghhh..!!!"jimin menutup jam locengnya n terus bangun n menyelak langsir n buka tingkap..annyeong..good morning world..the macho guy is wake up.."said jimin(kali ni bnyak n right??)

***XOXO High School..

Rin n Jimin masuk ke klas serentak..n dorang pandang sesama sndiri..asal ko dtg skarang"kata jimin..
Lntak aq lah..asal skolah kau buat ke??tk kan..so suka hati aq lah..huh..michin namja!!!"said rin dgn angkuh...klau aq michin,ko tu pabo..!!"jwab jimin dengan marah..Korang klau tk brgaduh sehari tk boleh ke??"kata jung soo sbgai ketua kelas..LANTAK KITAORANG LAHH!!"jwab mereka serentak..
Wei korang cikgu Jaesuk dpn pintu tuhh..!!"kata sunny smbil menunding jari ke arah cikgu jaesuk yg terpacak dpn pintu..Ishhh,biarlah..!!"kata mereka berdua skali lagi..Ooohh,biarlah ekk??"kata cg.jaesuk smbil memulas telinga jimin n rin..auchh,cc...cikgu le.pp.paslah..!!"kata rin..cikgu nk kamu berdua berdiri di luar kelas.."kata cg.jaesuk...Arraseo"kata mereka berdua dn berdiri di luar..

Setelah beberapa minit di luar,keadaan menjadi krik..krik..hehehehe..ko merajuk ngan aq keww??"kata jimin...ehh,tklah aq suka..hahahaha..tgok aq gelak!!"kata rin yg buat*2 gembira...lorhh,aq main*2 je tadi..jgn lah merajuk.."kata jimin n mencubit pipi rin yg tembam..eeeiiyy,apa main sentuh*2 ni.."kata rin dgn pipi yg blush sudaaah..alolololo,comellah ko ni.."kata jimin..mmg aq comel pownn..baru nk perasan ke??"kata rin smbil buat aeygo..Jom jdi kawan??"kata jimin n buat pinky promise..Ermm,nae..!!"kata rin n buat pinky promise jugakk..(so saweeett..!)ptg ni jom kluar nak??" kata jimin..jinjaa..wahhh..nak!!"kata rin dgn nada teruja plus gembira..kita jmpa kat SugarKookie café kayh.."jwab jimin
Arraseo..!!"kata rin

/////////////////////////////////

Best tk kali ni??hahahaxx..mian kalo merapu n sila read,vote n comment kayh...

#KEEP READING GUYSS..
#KEEP CALM AND JUZ READING..!!

BU BAIIIII...BONJOUR..ANNYEONG!!

Ma True Love Is....[Hiatus]Where stories live. Discover now