Adsız Bölüm 2

79 11 2
                                    


Okulun kapısını görmemle zaferle gülümsedim .Yeni bir okul ve yeni bir başlangıç . Eskiden imam hatip de okurdum ve şimdi meslek lisesindeydim bu benim  açımdan harikaydı .Giriş kapısından geçtim ve C bloğa doğru ilerledim . O sırada yürürken gözüme beni süzen bir kadına takıldı .Derdi ne diye içimden geçirdim ve ters bir şekilde baktım .Kafasını başka bir yöne çevirmesiyle içim rahatladı hiç hoşuma gitmemişti aynı zamanda uyuz olmuştum . Merdivenlerden seri bir şekilde çıkıp sınıfıma ulaştım kapıyı tıktıklayıp içeri girdim ilk ders matamatikdi . Seksen dakka ve ben aslında sevmezdim ama ikinci senem di ve bu sefer şansım yoktu  o yüzden derslerle ilgileniyordum . ders bitmişti ve son beş dakika boştuk . Sıradaki dersimiz bedebdi en sevdiğim ve hep ilgimi çeken bir ders di . Üstüm giyinip geldiğim için rahattım .

_Nerdeyiz knk aşağıdamıyız .

+Büyük ihtimalle hava iyi dışarıdayız dır .

_ O zaman inelim mi ? 

+ Olur inelim 

Cansuyla birlikte aşağıya inmek için sınıftan çıktık . O iyi bir kızdı ve sevmiştim bazı şeylerimiz uyuyordu . Bahçeye indik ve  sıraya geçtik hoca bizden önce gelmişti  ve ilk ders serbesdik . Elif hocaya danışmak istediğim şeyler vardı nede olsa uzmandı ve iyi bir şekilde yönlendire bilirdi . 

_Hocam size bişey sora bilir miyim .

+ Tabi sor güzelim . 

_Ben fitnısa gitmek istiyorum ama bırakırsam kilo alır mıyım ? 

+Yediklerine dikkat edersen almazsın .

_ Peki teşekkürler .

+ Ebru hoca senin ölçümlerini aldımı . 

_O kim hocam öyle bişeyden haberim yok ki .

+ Ebru hoca bir gurup kurucak ve  ölçülerinizi alacak sonra egzersiz yapacaksınız .

_ Anladım saolun hocam  .

Bu bir işaretmi çünkü zayıflamaya çalışırken sanki rabbim karşıma bir yardımcı yolladı . Mutlu olmuştum hemde fazlasıyla bu harika bir haberdi ama Ebru hoca kimdi . Zilin çalmasıyla dikkatimi bahçe kapısından içeri giren kırmızı montlu ve rayban gözlükleriyle ve havalı yürüyüşüyle içeri giren bayana takıldı . 

_ İşte Ebru hoca o .

+Gördüm hocam .

Oturdum yerden kalktım ve C bloğa doğru yürüdüm . Son bir saat kalmıştı eve gitmemiz için sonders Din olsa gerekti . Sınıfa çıktım ve yerime oturup düşünmeye başladım . Nasıl bişey olacaktıki ve en önemlisi Ebru hocaya güvene bilecekmiydim .





Sevgili okurlarım sizleri seviyorum ve kitabımın ilgi görmesini ümid ediyorum çünkü tüm bu yazdıklarım gerçek . Bol vote ve yorum istiyorum her yorumunuz ve bana attığınız mesajlar benim için çok önemli Bu arada adım ebru ve adaşım olan hocamın adıda ebru karıştırmayınız çok teşekkürler . <333;)) <3


ZOR BEDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin