ILLUMINATI NASIL CALISIYOR

665 7 0
                                    

Yılda bir kez biraraya gelen İlluminati üyeleri, hedefledikleri dünya devletini kurmak için planlar yapıyorlar. Bu planların içinde çeşitli ülkelerde ekonomik krizler çıkararak, ülkeleri sömürmek, savaşlar çıkarmak, 'Daha Fazla Savaş' ilkeleri gereği savaşların sürekliliğini sağlamak, çeşitli hastalıklar icat etmek, (kitapta, AIDS ve HIV'in ABD'deki askeri araştırma laboratuvarlarından dünyaya yayıldığı iddia ediliyor.) nüfus azaltıcı çalışmalar yapmak, etnik temizliği desteklemek ve 11 Eylül örneğinde olduğu gibi terör yaratarak, 'anti-terör yasaları' çıkarmak. Yazarın iddiasına göre, 11 Eylül saldırısı için FBI bazı Arapları kullandı ve bombaları temin etti. İlluminatı'nın ilkelerinden en önemlisi 'Kaostan kaynaklanan düzen'. İlluminati, kendi düzenini çıkarmak için sürekli kaos yaratmak zorunda.

CFR ve Bilderberg toplantılarda Illuminati yöneticiler ve üyeler'in basına sızdıran söyledikleri birçok kişiye fantezi ürünü olarak gelebilir ama, gerçek çoğu kez kurgudan daha çarpıcıdır. Türkiye hakkındaki şaşırtıcı açıklamaları duyunca şaşıracaksınız. Bu söylediklerini doğru olup olmamak amacıyla yaptığım araştırmalardan hayal ürünü olmadığını anlayınca sürekli düşünmeye başladığımı itiraf ediyorum.

Illuminati'nin yöneticiler ve üyelerinin nerede, nasıl ve ne zaman konuştuklarını gizlemek zorundayım. Yoksa beni yaşatmazlar. Sadece onların "italik" söylediklerini sizlerle paylaşabilirim. "İtalik" olmayan yazılarım bana aittir. Yani kendim yazdım. Bu arada aşağıda göreceğiniz "(...)"'ler, çevrili hatalı yüzünden bozuk konuşmalar bu konudan çıkarılmıştır.

Bizi ve Türkiye'yi ilgilendiren konuşmalarını ele alarak başlıyoruz.. Yorumlarınızı da bekliyoruz.

Rockefeller açılış konuşmasını yaparak;

"Sayın üyeler, hepinizi saygıyla selamlıyor ve açılış konuşmamı sunuyorum. her şeyden evvel, yüce liderimiz Lucifer'in örgütün başkanı olarak bizim için seçtiği ve bize yönlendirdiği onüçüncü üyemizin yakında bize katılacağının haberini almış bulunuyorum. Eski başkanımız Siyonizm'in destekçilerinden değerli bilim adamı Albert Einstein'in ölümüyle boşalan başkanlık koltuğu bir sonraki toplantımızdan önce sahibini bulacaktır. Kendilerinin bu göreve layık çok değerli bir bilim adamı olduğunu biliyorsunuz."

Çağ rıkurt- Kim bilim adamıymış?.. Henüz onun kimliğini tespit etmiş değilim!?.. İnşallah tespit edebilirim ama bana göre büyük ihtimalle Stephen Hawking olabilir. Albert Einstein Illuminati'nin başkanı olduğunu duyunca şaşırmıştım. Ama 1950'li yıllarında İsrail Devleti'nin Cumhurbaşkanlığı adaylığını istememişti.. Neyse ki devam edelim

Bizim için Süleyman Tapınağı hiç iyi değil!.. Fanatik hahamlar Mescid-i Aksa'yı bombalamaya çalıştıklarını da biliyoruz. Bizden başka kimse bundan haberi yok...

Ülküdaşlarım! Yukarıdaki Rockefellerin sözünde Illuminati ve Yahudilerin en büyük hedeflerden biridir. Kubbet-üs Sahra ve Mescid-i Aksa Camiyi yıkıp yerine ne gibi binayı inşa edeceklerini aşağıda görebilirsiniz.

ÖNCE
SONRA.. Süleyman Tapınağı işte

Bu noktadan sonra artık hiçbir şey bizi kutsal hedefimize ulaşma yolunda önümüzde engel olamayacak. Eski Ahit'te belirtildiği gibi, dünyadaki bütün Yahudiler Büyük İsrail Devleti'nin kurulmasıyla anavatanına göç edecek ve binlerce yıl bekledikten sonra Süleyman Tapınağı'na tekrar ibadet etmeye başlayacaklardır. Böylece İsrail dünyanın en güçlü devleti olacaktır."

Eski Ahit'te Tanrı'nın belirttiği üzere, yüce Mesih tekrar dünyaya inecek ve bütün insanlığı kuracağı yeni dinine davet edecektir. Tabii olarak en başta Müslümanlar ve diğerleri bu davete karşı gelecekler ve bize karşı güçlerini
kullanacaklar.

ILLUMINATI GERCEKLERIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin