Regenta

48 7 0
                                    

 
   Autoarea a pus in prim plan diferentele dintre o femeie si un barbat . Se considera ca drepturi depline au numai barbatii dar , ceea ce m-a impresionat la aceasta carte este ca autoarea a schimbat cursurile regulilor si a principiilor ce se considerau sacre .
In lumea coreenilor regulile sunt stricte si acestia considera ca mostenitorul tronului si succesor la tron poate fi numai baiat .
      In aceasta poveste , autoarea are o alta perspectiva a lumii ...
Cartea incepe cu nasterea a doua fete gemene unde se prevesteste o profetie abominabila si de care regele si regina considera ca poate nu se v-a adeveri . Insa , cu trecerea timpului profetia incepe sa-si ia cursul ei si din nefericire moartea isi face prezenta la una dintre fete .
    Cealalta fata incepe sa lupte impotriva nedreptatii si intr-un final profetia se indeplineste cu urcarea ei la tron si devenind pentru prima data o fata , rege peste regat.
Nu intru in detalii pentru ca v-a trebui sa descoperiti singuri toate detaliile cu privire la actiunea intregii carti si va pot spune cu sinceritate ca aceasta poveste m-a impresionat si sunt absolut sigura ca se va intampla si altora .
    @IftimeAntoni este o autoare plina de imaginatie si izvodire 😘😘😘💗💗💗 Are capacitatea omeneasca de a transforma reprezentarile care reflecta realitatea existenta si de a crea ceva minunat .
Creatie ei are un caracter de improvizatie si de virtuozitate dar inspirat pe un produs al realitatii , o plasmuire specifica unui creator .
Din perspectiva mea , consider ca autoarea s-a inspirat dintr-o existenta efectiva , dintr-un fapt concret dar a transpus realitatea intr-un pasaj dincolo de veridicitate , intr-o lume a constiintei umane .
Am sapat mai in interior si am stat si m-am gandit...cartea asta nu simpla asa cum pare , nu e doar o poveste in care fata reuseste sa schimbe normele ci e mai mult decat atat ; ea duce poporul spre o lume a drepturilor si a schimbarilor ...Mai concret , pot spune o lume a binelui .

    Scuze draga mea , ca a trebuit sa astept asa mult sa imi exprim opinia despre cartea ta ...sper sa ma ierti 😃😊✌✌✌ Pupici 💖💟💞😊💗😘💋💋❤❤💚💋❤💋
@IftimeAntoni

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cărți - Păreri :)  ( PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum