- " Regina scolii in generala , Miss Boboc in liceu si o diva in facultate. Toti se asteapta la tot ce e mai bun de la frumoasa si carismatica bruneta , Maya Ross." , am spus punandu-i pe masa ziarul in care aparea o stire interesanta despre nimeni alta decat eu.
-Bun. Sa spunem ca ai avut dreptate. Dar cum o sa faci sa te ridici la inaltimea asteptarilor lor?
- Simplu si usor. Voi fii eu. Acum ca am terminat studiile , toti ma vor asalta cu posturi care mai de care mai pompoase. Si eu nu va trebui decat sa aleg.
-Si daca nu te "asalteaza" nimeni?
- Este imposibil, am pus eu capat discutie , luandu-mi poseta Louis Vuitton de pe masa fratelui meu , Luke.
Am plecat gata sa incep sa traiesc o viata noua. Poate imi va lipsi scoala , cu toti cei pentru care eram un model . Dar acum e timpul sa-mi demonstrez ca nu am trecut peste toate astea pentru nimic. Voi reusi. Dar inainte de asta , trebuie sa fac pipi.
" Studiourile Colours. Te crezi destept? Vino sa ne-o demonstrezi!?" .
Aceste cuvinte mi-au ramas in minte dupa ce am citit o carte de vizita pe care mi-a dat-o un aurolac pe drum. Totusi , parea interesant. Ar trebui sa incerc. Mi-am luat inima-n dinti si am format numarul de telefon afisat pe micul carton de culoare vernil.
- Biroul lui Quinn Steven. Cu ce va pot ajuta?
- Buna ziua! Am sunat in legatura cu anuntul de la Studiouri. Daca ati putea sa-mi...
- Ah , da, desigur. Este vorba de un post de asistenta domnsoarei Quinn , diector de productie.
Ea , director de productie. Eu , diva, asistenta. Oare cum suna asta? Dar dupa cum spune Luke , totul incepe cu inceputul. Am inceput sa-mi dau seama ca tipa cu care vorbeam nu mai avea chef sa astepte asa ca i-am spus ca ma voi prezenta. Cred ca a fost alegerea buna. Stiti ceva? Sigur a fost alegerea buna.
Pana sa ajung acasa , se intetise o ploaie de proportii si am realizat ca nu era cea mai buna zi ca sa port rochita aia scurta din dantela. I did it ' again!
- Si ... te-a asaltat cineva?
- Oh , te rog! O sa ma torturezi toata viata cu asta?
- Nu toata, spuse el ranjind malefic.
- Ia-ti picioarele de pe masa mea. N-ai nicio treaba , nu? Degeaba esti tu mai mare , tot fite de copilas ai.
- De cand esti tu obsedata de curatenie si ordine?
- De cand esti tu asa curios? Credeam ca o sa te bucuri cand iti spun ca luni o sa am prima zi la munca.
- Glumesti cu mine?
- Sorry , nu e vina mea ca eu dau de tot norocul si tu stai acasa fara rost de un an si jumate
ate. Dar , poate cand o sa ajung director de productie sau sa am un rol principal la Studiouri o s-ti pot si tie rezolva ceva. Multumit?
Luke ma privi uimit si batu din palme cu pauze , vrand sa fie sarcastic. Dar eu stiam ca in mintea lui e mandru de mine. Nu stiu de ce , Luke m-a determinat sa fac toate astea. Regina Scolii , Miss Boboc si diva in facultate. El m-a sprijinit , oarecum. Am vrut ca parintii mei sa fie mandrii de mine , asa cum au fost de el. Si aveau toate motivele sa o faca. Acum aveam un post la Studiouri (oarecum) si ce imi mai lipsea... o, da , prietenele. Sigur acum erau in vacante luxoase , croaziere si alte alea dar eu aveam de gand sa fac multe in vara asta. De fapt , aveam mai mult decat o vara sa fac asta. Scoala se terminase , aveam 22 de ani si un mare potential artistic. Trebuie doar sa o impresionez pe aia , Queen Steven. Si boom! Magia a fost facuta.
- Crezi sau nu , eu chiar sunt mandru de tine. Scoala s-a terminat de 2 saptamani si deja tu ai un post.
- Nu pot sa zic ca il am deja. Dar poti fii sigur ca va fii al meu.
________________________
Mersi ca ati citit si astept parerile voastre. Daca vreti un next , ca ati vrea sa mai adaug.
♥♥♥ Thanks!♥♥♥ Ruby
CITEȘTI
Miss Perfect
HumorMaya reuseste tot ce isi propune si nu o da in bara prea des. Atunci cand toate studiile sunt terminate , ea decide sa isi gaseasca cat mai repede un post si sa devina o stea , ceea ce isi doareste de cand era doar o mica fetita. Cu mullta carisma...