- Capitolul II - In care am un musafir neasteptat

65 6 5
                                    

    De cand cu chestia asta cu locul de munca , pot sa recunosc ca aveam in minte un singur lucru : Daca nu iau eu postul? Ceea ce era tare ciudat pentru mine. Eu nu ma indoiam de prea multe chestii. Nu stiu daca era de vina perioada aia enervanta de super-maturizare , dar cel putin speram sa nu fie. Am auzit  o bataie in usa. Nu avea rost sa ma deranjez. Luke era jos si speram ca-si poate misca fundul pana la usa ca sa nu fiu eu nevoita sa i-l car. O , da! Acasa eu si Luke eram tare nebuni. Chiar daca nu lasam asta sa se vada inafara.

       Bataia in usa continua si tot continua si in momentul acela mi-as fi dorit sa fii cumparat dopuri de ureci de la vanzatorul ala ambulant. Era mult prea enervant. Trebuia sa ma duc.

         Eram gata sa strig exasperata la Luke , far el nu era acolo. Intre tmp , observasem ca bataia in usa incetase si m-am trezit cu o ciudata stand pe covorul roz , proaspat adus de la spalatorie.

           -... Buna, presupun.

           - Ai putea sa-mi spui cine esti si cine ti-a dat voie sa intri in casa mea?

           - Ah , da. Stii , eu... 

          - Uite , daca ai venit aici sa-mi explici mie povestea vietii tale sa stii ca ai gresit casa. Psiholoaga sta la doua case mai jos, am spus zambind distrata. Incepuse chiar sa-mi placa sa fac pe desteapta cu ciudati , chiar daca eram.

           - Maya.

         - Asa ma cheama. Acum ai putea rosti mai mult de un cuvant pe fraza , te rog? Am pus-o pe menajera sa-mi prepare o lotiune naturala pentru fata si daca mai stau mult s-ar putea sa se intareasca.

         - Nici nu stii cat de mult  imi place ceea ce faci. Eu eram cu tine la scoala , mereu in umbra si te studiam. Vroiam sa ajung ca tine.

         - Dar asta nu ti-a reusit si ai decis sa vii aici sa te milogesti sau sa facem schimb de vieti. No way!

         - De fapt, faza e ca varul meu are de facut un film. Despre o fata perfecta. Si eu stiam multe despre tine incat sa stiu ca esti potrivita pentru asta. E un film facut pentru Studiouri.

          Bun. Acum aveam 2 oprtunitati. Mult mai bine! Puteam sa le fac pe amndoua. Sa raspund la telefoane pentru Quinn in timpul zilei si sa filmez un documentare despre viata perfecta dupa amiaza! Parintii mei au sa fie mandrii de mine!

          - Ok. Asta e numarul meu de telefon. Spune-i varului tau sa ma sune cat mai repede , i-am spus dandu-i o carte de vizita de la Studiouri cu numele si telefonul meu, imprimate sclipitor si roz pe o hartie roz pal. 

          - B-bine. Multumesc din suflet!

        - Oh , nu! Eu iti multumesc.

         Am inchis usa radiind de fericire. Probabil , varul ei avea sa fie un tocilar dar atata timp cat se pricepea sa scoata ce trebuia din filmul ala mie imi convenea. Aveam o gramada de chestii de povestit si din pacate chiar nu aveam cui sa-i spun. Nu stiu unde plecase desteptul de Luke si am cautat-o prin toata casa pe menajera aia ca sa-mi dea lotiunea si nu pot sa-mi imaginez pe unde era. M-am carat pana in bucatarie si mi-am vazut lotiunea aburinda pe masa. Am luat-o si m-am dus in camera de frumusete , un fel de SPA al casei mele. Era timpul pentru rasfat suprem...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 19, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Miss PerfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum