Just BFF
Part 4
Valerijos poz.
Priėjau prie Liam ir net nežinau kodėl aš tai padariau ir kam . Aš tiesiog sugriebiau tos šliundros stiklaini kuriame buvo sultys ir išpyliau tiesiai Liam į veidą . O ta merginą tiesiog nušoko nuo jo kelių apstulbusį .
-Tu ką visai išprotėjai liesti ne savo stiklainį ? ! -suspiegė jie piktu balsu . Uh man net ausys pradėjo skaudėti .
-Tu esi tikra kiaulė-pasakiau Liam nusprendusi ignoruoti ta mergą ir apsisukusi ant kulno išėjau iš valgyklos greitu žingsniu . Aš jaučiau visu žvilgsnius kurie tiesiog degino mano kūną . Dieve kokia vis dėl to gėdą .-Kokia savaitę tikrai neeisiu į universitetą...-sumurmėjau pati sau ir nukeliavau link bendrabučio .
Kol aš ėjau pajaučiau , kaip mane kažkas sugriebė mano ranką ir manę apsuko .Aš maniau , kad tai Liam , kuris ruošiasi atsiprašinėti . Aš buvau neteisi . Prieš manę stovėjo 19 metų ilgų rudų plaukų savininkė su mielų veidelių . Arba kitaip tariant mano seną gerą draugė Monika .
-Valerija dėl dievo meilės ką tu pridirbai ?!-kalbėjo jį ir jos veidas buvo tiesiog sustingęs . -Tu nors įsivaizduoji kas vyko kai tik išėjai ?
-Nea...pasakok-smalsumas mane užvaldė .
-Na Katerina- merginą kuri buvo ant Liam kelių . Atsisėdo atgal ir kažka sumurmėjo , o jis tiesiog ją pakėlė ir pasodinęs ant kėdės išėjo už mokyklos .
-Na ir ?-paklausiau truputi nesupratusi kame čia įdomumas .
-Tave paveikė jo žodžiai . Man atrodo tu jam patinki .-sukikeno ji su plačia šypsena ir pataisė savo ilga uodegą užmesdama ja ant peties .
-Tu idiotė ? Jai jam patykčiau jis su ją nei laižytusi nei ką .-pasakiau aš įžeistu balsu .
-Valerija dėl dievo meilės..pas tave logiką kaip pas 13 metų mergaitę , kuri palaikė berniuką už rankos ir jau visiems skelbia , kad jie porą .
-Kvailas paliginimas..-sumurmėjau nors žinojau , kad ji sako tiesą .
***
Visa savaitę manęs nebuvo mokykloje ir mano ne sėkmei pas mane buvo tos dienos taigi aš visą savaitę pragulėjau lovoje valgydama ledus , žiūrėdama serialus ir verkdama . Jo jo jo pas mane jos visos vat taip praeina .
-Valerija tu nesiruoši eiti į univerą ?-paklausė mano kambariokė besišukuodama .
-Ne...kažkaip norisi dar patinginiauti . Bet rytoj jau eisiu...-nusijuokiau ir pasitempiau rankas į viršų .
-Na gerai...iki..-aprengusi batus pasakė jinai ir dingo už durų ir aš viena pasilikau kambary .
***
Praėjus kokioms 2 valandom aš dariau tai ką dariau visa savaitę : valgiau ledus ir žiūrėjau serialą . Aš net į viena rimtai pamėgau . Pasirodo jis visai nieko .
Mano rutiną nutraukė beldimas į durys . Aš lėtai atsistojau ir pasitaisiau pižamos kelnias ir pirėjusi jąs atidariau ir pamačiau už jų stovinti Liam .
-KO tau čia ?-nutaisiau piktą toną ir rimtą veidą .
-Labas valerija..ko nevaikštai į paskaitas ?-paklausė jis lyg negirdėdamas mano žodžių . Mane tai truputi suglumino taigi nusprendžiau atsakyti į jo klausymą .
-Sergu..-sumelavau .
-Mmm...o gal tiesiog manęs vengi ?-paklausė jis su kreivą šypsena .
-Aha nėr man ko veikti daugiau Liam.-pasakiau aš .
-Tu tokia miela kai esi pasiputusi..-nusijuokė-ir pikta
-Aš visiškai nepikta.-pasakiau aš
-Na tada pabučiuok mane-sukikeno jisai
YOU ARE READING
Just BFF
FanfictionPROMO Just BFF Jis yra studentas . Gražus . Su rudom akim . Sportiškas . Stilingas . Juokingas . Atsakinga . Koledžo pažiba . Tobulas . O aš ? Aš paprasta studentukė kuri į jį įsimylėjusi apie 3 metus . Ir vis dar bijanti prie jo prieiti ir tiesiog...