Yeni Animatronik:Kitty

340 6 15
                                    

"Hey!"Chickee ile konuşurken Chica yanımıza geldi."Ne oldu?!"Dedi Chickee merakla."Yeni bir animatronik geliyor"Chica gülümsedi."Adından kız olduğu anlaşılıyor."Dedi Chickee."Onunla iyi anlaşabilirim."Dedim pembe saçlarımı arkaya atarken.İnsan halimdeydim.İnsan formunda olmayı seviyorum.Tabii şu tilki kuyruğu ve kulaklar dışında.Sevmememin nedeni:Onlar yüzünden FFP'dan dışarı çıkamıyorum!İstersek yok oluyorlar ama,neyse.Beni düşüncelerimden arındıran şey Chickee'nın "Freddy'e yavşarsa Chica için işler değişir"demesiydi."Hiçte bile!"Chica kizararak konuştu.

(Hemen atağa geçmeyin Bonnica fanları. Bonnica da olacak ^-^) (Bonnica fanları derken kendimi de kastediyordum)

----------------------
"Hoşgeldin!"
"Hoşgeldin Kitty ^-^"
"Hoşbuldum"Kitty bunu utanarak söyledi.Anlaşılan yeni geldiği için bizden utanıyordu.
"Benimle gel Kitty"Sımsıcak bir gülümseme ile ona baktım.
"P-peki"
"Seni Freddy'nin yanına götürelim"
"Freddy de kim?"
"Buranın lideridir kendisi"Biraz daha gittikten sonra Freddy'nin odasına vardık.
"Freddy,bu Kitty.Yeni geldi.Biliyorsundur zaten.Kalabileceği bir oda var mı?"
"Tabii"Koridorun sonundaki,benim odamın sağında olan odayı gösterdi.
"Sorularını Mangle'a sormaktan çekinme."
Onu odasına götürdüm.
"Burası senin odan canım.Şimdi yerleş tamam mı?"
"Tamam"
"Odam senin odanın yanında.Kapısı pembe zaten bulursun ^-^"
Kapıyı kapatıp çıktım.
-------------------

Resim çizerken kapı çaldı.
"Giir"
"Ş-şeey"Gelen Kitty'ydi.
"Otursana"Yanımdaki tek koltuğu gösterdim.
"Ah,kendimi tanıtmadım değil mi?Ben Mangle.Kid's Cove'da çocuklarla oynarım."
"Peki Mangle.Birkaç sorum olacak."
"Sor hadi"Soruları cevaplamayı severim.Garip.Seviyorum ama yani.
"Siz insan mısınız?"Metal vücuduna baktı.
"Aslında senin gibi animatroniğiz.Ama insana dönüşebiliyoruz.Çocukların karşısında animatronik olmak şart ama.Bu arada sen de bizim gibi insan olabilirsin.Unutmadan,biz önceden çocuktuk. Ama öldürüldük.Ve Marionette adlı kukla bize maskeler takınca,animatronik olduk..."
"Diğerlerinin adları ne?"
"Yüzsüz tavşan Bonnie.Mavi tavşan T.Bonnie yani Bonbon.'Let's Eat"Onluklu olan Chica.Makyajlı tavuk Chickee.Kahverengi ayı Freddy.Yanaklı ayı Fred.Kızıl tilki de Foxy."
"Öldürülmeden önceki adlarını biliyor musun?"
"Evet ^-^Bonnie Michael.Bonbon Ryan.Chica Mary.Chickee Ellie.Freddy Jack.Foxy Aiden ve ben Jodie.
"Son bir soru:Sizi kim öldürdü?"Amma meraklıymış ha.
"Purple...Purple Guy"
"SİZİDEMİ?!"Bağırarak ağlamaya başladı.Ve bana sarıldı.O an ailemin aklıma gelmesiyle bende ağlamaya başladım.Sesleri duymuş olmalı ki,içeri Mari girdi.
"Şşş Elizabeth...Şşş Jodie"Gerçek adımı kullanması beni mutlu etti nedense.Ağlamayı kestim.

----------------

"İyi geceler!"Odama çıktım.Biraz daha onaylanıp uyudum...





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mangle'nin gözünden FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin