"Aurora stani!" uzviknuo je Adam izlazeci iz restorana.
"Ostavi me na miru!" drala sam se dok sam jecala.
Ne znam kako je mogao to da mi uradi,nakon 5 meseci veze.
I ne bih to saznala da nisam dobila poruku sa nepoznatog broja.Flashback
Sedim u stanu i gledam TV dok svakih minut proveravam telefon da li ima poruka.
Ocekujem poruku od Adama ceo dan se nije javio.
"Zdravo"-uzviknula je Mia veselo ulazeci u kucu sa slusalicama.Ona je zaludjena muzikom i mislim da ne bi izdrzala citav dan da ne slusa pesme.
"Zdravo"-rekla sam tiho.
"Kako je bilo u skoli?-upitala sam je smoreno.
"Dosadno,kao i uvek."-rekla je napucivsi usne.
"A sta je tebi,nesto si mnogo tiha sto je jako velika promena."-nasmejala se.
"Adam mi se nije javljao ceo dan."-rekla sam pogledavsi u telefon koji je bio na stolu.
"Iskreno da ti kazem,on se mnogo cudno ponasa u poslednje vreme."-rekla je pogledavsi me sumnjivo.
"Ma ne samo ti se cini."-rekla sam uveravajuci je.
"Okej,ako ti tako mislis.Idem ja u moju sobu."rekla je i vec je trcala uz stepenice.
Ja sam samo uzdahnula i vratila pogled na televizor.
U tom trenutku se oglasio moj telefon.
Sva srecna skocila sam sa kreveta nadajuci se da mi je Adam poslao poruku,ali kada sam videla da je poruka sa nepoznatog broja osmeh mi je odmah spao.
Otvorila sam poruku zbunjeno.
"Pitas se zasto ti se Adam ne javlja.
Hmm mozda je na rucku sa nekom drugom devojkom.;)
Proveri sama u "Angels"(ime restorana).
Zahvalices mi se kasnije.
Hxx. :*"
Zbunjeno sam gledala u telefon.
"Ne bi mi Adam tako nesto uradio"-rekla sam sasvim tiho.
Ali ipak me je nesto teralo da odem i proverim.
Ostavila sam telefon u dzep i obukla jaknu i patike.
"Mia izlazim na kratko"-uzviknula sam glasno jer je ona bila u svojoj sobi
Izasla sam i odlucila da idem pesice jer mi je do tamo trebalo 15 minuta.
Dok sam hodala razmisljala sam da li bi mi Adam to stvarno uradio.
Ubrzala sam hod zeleci da sto pre stignem.
Kada sam bila ispred "Angles" strah me obuzeo.
Lagano sam otvorila vrata i topao vazduh me udario u lice.
Pazljivo sam prelazila pogledom i ugledala Adama za jednim stolom gledao je zamisljeno kroz prozor ali je bio sam.
Odmah sam se nasmejala misleci da je dosao sam da ruca.
Krenula sam prema njemu ali sam stala kada sam videla da jedna elegantno obucena devojka seda za njegov sto i da je on lagano ljubi.
Suze su mi odmah krenule i samo sam prisla do njihovog stola i gadljivo ga pogledala.
"Kako si mogao?!"-rekla sam tiho dok su mi suze kvasile obraze,odmah sam se okrenula i izasla.End of Flashback.
Ubrzo me sustigao dohvatio za ruku i okrenuo prema njemu.
"Aurora mogu ti objasniti."-rekao je sa malenom tugom u ocima.
"Ne diraj me gade jedan.Sta mi mozes objasniti,sve sam sama videla svojim ocima ne treba mi nikakvo objasnjenje.
Samo mi jedno reci,jesi li me ikada voleo?-Vec sam se uveliko drala a suze nisu prestajale.
"Jebem mu Aurora voleo sam te ali si mi vremenom dosadila,nisam ti mogao reci jer znam da bi bila slomljena.-rekao je tiho.
"Nisi mi mogao reci a?Dokle si me mislio lagati,dok te toliko zavolim da ne mogu bez tebe je li?
Hteo si da cekas da te zavolim toliko da bi se kasnije ubila?"-nisam se mogla smiriti i cela sam drhtala.
"Naravno da ne Rora,samo sam se bojao da ti kazem."-sada je i on plakao.
I te suze su bile deo njegove glume kao sto je i dosad glumio da me voli.
"Nemoj tako da me zoves!"-rekla sam skidajuci ogrlicu sa vrata koju mi je on poklonio.
Pogledala sam je jos jednom i pruzila mu je.
"Izvoli meni vise ne treba sada je daj njoj"-izgovorila sam kroz zube.
"Ne Rora to pripada samo tebi nijednoj drugoj."
"Ja je vise ne zelim."-
Samo sam mu je stavila u ruke i okrenula mu ledja.
"I Adam voli bar nju kada vec mene nisi mogao."-kroz jecaje sam mu rekla i krenula dok su mi suze svo vreme kvasile obraze.
Cula sam ga kako psuje i sutira kante.
Otisla sam do obliznjeg parka i sela na jednoj od mnogobrojnih klupa.
Bila je tisina jer je vec bila noc i nikog nije imalo,culi su se samo moji jecaji koji nisu prestajali.
"Jesi li dobro?"-upitao me je neko zabrinutim glasom.
Podigla sam pogled i videla curu plave kose i prelepih ociju.
"Ne,nisam uopste dobro."-sasvim tiho sam rekla.
"Sta se desilo?Ispricaj mi,znam cuvati tajne."-lagano se nasmesila.
Samo sam uzdahnula i sve joj ispricala,ona me je cvrsto zagrlila i tesila me dok sam ja i dalje plakala.
"On je samo jedan gad koji nije vredan tvojih suza,tako da nemoj plakati zbog njega nije poslednji muskarac na planeti."
"Okej"-obrisala sam suze.
"Usput ja sam Aurora."-pruzila sam joj ruku.
"Ja sam Alisa ali mozes me zvati Lisa."-nasmeseno mi je pruzila ruku.
Tek tad sam primetila da ima rupice na obrazima sto je bilo preslatko.
"Lisa ja sad moram kuci daj mi broj pa se mozemo cuti i druziti ako si za."
"Naravno,i moracu te upoznati sa mojim drustvom sjajni su."-govorila je ubrzano i veselo.
"Vazi cucemo se,caoo."-rekla sam ustajuci sa klupe.
"Caoo."
Krenula sam kuci pokusavajuci ne razmisljati o Adamu a to mi nije bas islo od ruke.
Ubrzo mi je stigla poruka na telefon.
"Neces mi se zahvaliti?
Jako nekulturno od tebe,pomogao sam ti i nisi mi se zahvalila.Hxx. :("
Odlucila sam da mu se zahvalim ipak ne bih saznala da nije bilo njega.
I ko je on uopste?!
"Okej,hvala ti ali ko si ti uopste i kako si saznao da me Adam vara?"
Poslala sam i odgovor mi je odmah stigao.
"Znam ja puno toga o tebi,malena. ;) Hxx."
Ova poruka me je zacudila ali mogu reci i zabrinula.
"Reci mi bar kako se zoves."
"Sve u svoje vreme draga. ;) Hxx."Zdravo ljudi ovo mi je prva prica i volela bi da je bar neko procita,tako da MOLIM VAS da ostavite VOTE i KOMENTAR veoma mi je to vazno.
S ljubavlju zaludjenica. 😘❤