Trcim dugim tamnim hodnikom trazeci izlaz.
"Aurora,Aurora!"-odjednom cujem glasno dozivanje.
"Ko je to?"-glasno i uplaseno sam uzviknula.
Odjednom me je neko sa ledja dohvatio.
Opirala sam se ali se nisam mogla izvuci.Po rukama sam videla mnogobrojne tetovaze.
"Aurora ovde sam"-odjednom ugledam kako iz jedne prostorije izlazi covek u cetrdesetim godinama i odjednom se svetlo upali.Cim sam pogledala u njegove plave oci,prepoznala sam ga.
Nemoguce da se sada vratio,nakon toliko godina.
"Tata?"-sasvim tiho sam ga dozvala,nisam bila sigurna da me uopste cuo.Laganim koracima je poceo da mi se priblizava.Pogledao je u ovog coveka koji me je svo ovo vreme drzao i klimnuo mu glavom,ovaj me je polako pustio i usao u jednu od onih prostorija.
"Aurora nakon toliko godina,napokon te vidim.-lagano je stavio njegovu veliku saku na moj obraz,koju sam ja ubrzo makla.
"Ne diraj me,ti nisi moj otac.Da si moj otac ne bi nas ostavio i samo tako otisao sa drugom zenom."-ostro i glasno sam mu odgovorila.
"Videcemo se mi jos,Rora."-nasmesio se i otvorio vrata jedne prostorije i otisao.Htela sam ga zaustaviti ali sam se onda setila da njega nije bilo briga za nas."Aurora,budi se podne je."-mama je upala u moju sobu i povukla zavese sa prozora.Zatvorila sam oci prilagodjavajuci se na svetlost.
"U redu budna sam."-glas mi je bio hrapav i tih jer mi se jos spavalo.
Setila sam se sna od sinoc,izgledao je tako stvarno.Zasto nakon toliko godina njega sanjam sad?
Ustala sam iz kreveta i otisla u kupatilo,kada sam se pogledala u ogledalo uplasila sam se.Eto sta se desava kada izadjem negde sa Lisom i ostanem do kasno.Toliko sam bila umorna da sam se samo presvukla i legla.Maskara mi se sva razmazala,izgledala sam uzasno!
Kada sam obavila higijenu obukla sam crne hlace i beli duks.
Sisla sam u kuhinju tamo su bile mama i Mia.Poljubila sam ih obe (A/N u obraz naravno XD) i sela za sto na kojima su bile palacinke i Nutella.
"Ja imam danas sudjenje u 14,krecem sad i povescu Miu do skole. "-govorila je mama dok je popravljala sminku.
"Okej,ja cu otici mozda sa Lisom i Bellom u shopping"
"Okej,vidimo se veceras."-obe su me poljubile u obraz i izasle,ali se Mia ubrzo vratila.
"Stigao ti je neki paket jutros,u dnevnom ti je nismo ga otvarale."-brzo mi je rekla i izasla lupajuci vratima.Odmah sam ustala i odsetala do dnevne,na stolu sam ugledala jedan paketic.
Zbunjeno sam ga otvarala razmisljajuci ko bi mi mogao ovo poslati.
U paketu se nalazio moj telefon i jedna bela koverta.
Nisam ni primetila sinoc da mi telefon nije bio u dzepu.Dok sam otvarala kovertu neka slika je ispala na pod,sagnula sam se i uzela je.
Ostala sam u soku,na slici smo se nalazili Harry i ja,slika je bila od sinoc kada me je on drzao za struk a ja mu saputala na uvo.
Uveliko zbunjena uzela sam onaj papir koji je bio u koverti.
"Ispao ti je telefon sinoc pa sam ga ja uzeo,znas trebas staviti sifru jer nisam mogao izdrzati a da ga ne cackam.Uzgred kako ti se svidja slika?
Do skorog vidjenja,Harry xx."
Iznervirala sam se,kako ima pravo da mi cacka po telefonu.
Idiot glupi.Kada sam upalila telefon na pozadini je bila slika Harry-a i mene od sinoc.
Blago sam se nasmesila,mahajuci glavom.
Kada sam trazila u imeniku Bellin broj videla sam neciji broj koji je bio upisan kao "#Harry je najlepsi".Smejala sam se kao luda,on nije normalan. "#" je stavio kako bi bio prvi u mom kontaktu.
"Halo"-zacula sam Bellin umorni i hrapav glas.
"Ooo probudila sam uspavanu lepoticu?"-zadirkivala sam je znajuci koliko je nervozna kada je neko probudi.
"Uspavana lepotica ce ti jebat mater ako ne prekines ovog trenutka i pustis me da spavam."-samo sam se nasmejala i prekinula.
Videvsi da je Bella do sad spavala znala sam da se ni Lisa nije probudila jer su kada sam ja otisla kuci oni otisli u klub.
Odlucila sam pogledati neki film jer mi se nije dalo sama ici u shopping.
Taman sto sam sela na kauc,stigla mi je poruka.
"Rora mozemo li se naci u Starbucku za sat vremena,moramo popricati,molim te."
Poruka je bila od Adama,sta hoce sad od mene?!
Oci su mi odmah zasuzile.
"Nemamo o cemu pricati!"-ljutito sam kucala poruku.
"Molim te,samo da se vidimo sad i necu ti vise dosadjivati obecavam."-odlucila sam otici i videti sta hoce.
"U redu,za sat vremena."
"Hvala ti. :)"
Otisla sam u sobu i stavila puder i maskaru,obukla jaknu i stavila telefon i novac u dzep.
Obukla sam crne duboke starke i uzela kljuceve sa ormarica,izasla sam i zakljucala vrata.
Odlucila sam ici pesice jer mi se ne da cekati taxi a i mnogo volim setati.
Stavila sam slusalice u usima i ubrzano hodala kako bih stigla na vreme.
Kada sam usla u Starbuck ugledala sam Adama kako sedi i zamisljeno gleda kroz prozor.Uzdahnula sam i odsetala do njega.
"Zdravo."-tiho sam rekla,sedajuci preko puta njega.
"Zdravo,hoces nesto popiti?"-na licu mu se mogao videti umor,kao da uopste nije spavao.
"Ne vec predji na stvar,o cemu si hteo razgovarati?"
"Znam da me sada sigurno mrzis,ali dopusti mi da ti objasnim.
Kada smo se prvi put sudarili to nije bila slicajnost,zapravo je sve to bilo osmisljeno.
Dobio sam zadatak da te pratim i da saznam sve o tebi,sta volis jesti,gde volis provoditi vreme...
U pocetku sam odbijao zadatak videvsi kako si tvrdoglava ali nisam imao izbora morao sam to obaviti.Ispocetka sam im prenosio podatke,ali vremenom sam se zaljubio u tebe i hteo sam izaci iz tog posla ali pretili su mi da ce ti sve reci,rekli su mi da moram nekako da te oteram od sebe kako ti ne bi rekli.
Sve one poruke koje si dobijala sa onog broja je slao covek iz te bande.
Ne znas ni koliko mi je bilo tesko reci ti da te ne volim,volim te Rora vise od svog zivota.
Oprosti mi,molim te."-nisam ni primetila da mi suze teku niz lice.
"Molim,sve je ovo bilo zbog nekog zadatka.
Ko ti je dao taj zadatak?"-iznervirano sam ga upitala.
"Ne mogu ti reci ali ne brini nece te vise niko uznemiravati,samo oprosti mi molim te."-obuhvatio je moje sake svojim i prislonio ih svojim usnama.
"Ne mogu Adam,ne mogu.-istrgnula sam se iz njegovih ruku i izasla iz Starbucka.
Žureći sudarila sam se sa nekim.Podigla sam glavu i ugledala kovrdzavu kosu,Harry.
Nisam ni razmisljala vec sam ga zagrlila.
Naslonila sam glavu na njegova prsa i plakala.
Osetila sam njegove ruke na struku i cvrsto me zagrlio.
"Shh,sve ce biti u redu."A/N Zdravoo cure.Iskreno nisam ni htela da napisem nastavak ali mi je bilo dosadno.
Molim vas ostavite Vote i Komentar.❤